Pages - Menu

Vivix Membantu Pesakit Buah Pinggang Lebih Sihat

Assalammualaikum semuaa....

Lamanya tak update blog kan? Ampunkan lah diri ini...Dengan kesibukan yang tiada akhirnya, alhamdulillah....malam ni mencari -curi masa jugak nak.update blog...

Banyak yang nak dikongsi malam ni...Disebabkan blog ni multifunction, dan fungsi utamanya adalah untuk perkongsian dan bisnes, so memang rasa bersalah sangat bila tak update entry terbaru untuk anda semua...

Semoga dengan perkongsian yang tak seberapa ni menjadi bekal untuk saya di "sana" nanti....

Sebagai mana yang kita ketahui, bahan aktif dalam vivix adalah resveratrol. Mengikut kajian, resveratrol membantu pesakit buah pinggang melalui cara:

1) Antioksidan; Mengurangkan tekanan oksidatif pada sel nephron buah pinggang & mengelakkan berlaku kerosakan yang lebih teruk pada saraf buah pinggang.

2) Meningkatkan struktur dan bentuk buah pinggang yang normal.

3) Mengurangkan pengumpalan platlet pada buah pinggang.

4) Mengembangkan salur darah pada buah pinggang.

5) Mengurangkan proses lipid peroksida.

6) Mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang.

Alhamdulillah...Walaupun busy dengan kerja dan kehidupan baru, alhamdulillah....Order Shaklee tetap masuk ..Walaupun tiada post di FB or IG tentang Shaklee, kedai Shaklee saya tetap on 24 hours...Cuma masa office hour, saya mohon maaf terpaksa delay or kurang reply wassap or message anda semua...Tapi jangan risau, reply tetap akan saya reply satu persatu pertanyaan anda...

Sejak akhir -akhir ni, ramai yang membeli Vivix Shaklee dengan saya untuk masalah buah pinggang...Alhamdulillah.....Allah memakbulkan doa saya untuk membantu mereka yang memerlukan dengan Vivix....Jika ada yang tak mampu saya bantu dari segi harga, saya mohon maaf...Namun, doa saya tetap bersama anda...Semoga anda diberi kemudahan untuk mendapatkan rawatan yang terbaik...

Ada juga seorang customer saya yang baru sebulan amalkan Vivix, peroleh kesan positif daripada keputusan ujian darah beliau...Alhamdulillah...:) lain perasaannya bila dapat bantu orang lain lebih sihat tau...

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger