Pages - Menu

Rahsia Ibu Berkerja Kekal Bertenaga

Assalamualaikum dearies...

Zaman sekarang ni memang dah jadi kebiasaan ibu-ibu turut sama keluar bekerja mencari rezeki bagi membantu suami dan keluarga. Bukan satu fenomena yang pelik kan sekarang. Dengan kos hidup yang semakin tinggi sekarang ni, ibu - ibu turut keluar bekerja.

Kaum ibu pastinya dah alah bisa, tegal biasa dengan rutin harian seawal pagi. Bangun pagi, mandi dan solat subuh. Kejutkan suami bangun dan kejutkan anak - anak bangun untuk ke sekolah...Siapkan anak - anak dengan baju sekolah dan buku -buku pastikan takde yang tertinggal.

Sementara tunggu anak anak dan suami siap, buat sarapan seringkas mungkin. Kalau tak sempat sangat, seteko air wajib ada setiap pagi. Hantar anak - anak ke sekolah dan terus ke pejabat.

Di pejabat, otak digunakan semaksima mungkin untuk setle kan segala task yang diberikan. Berdepan dengan rakan sekerja, bos dan client adakalanya sangat menguji kesabaran. Terkejar meeting sana sini. Kadang - kadang nak lunch pun tak sempat. Balik kerja kena mengadap JEM lagi. Stress bertambah lagi.

Sampai rumah, uruskan suami, uruskan anak - anak. Uruskan rumah tangga...Iron baju sekolah,baju kerja suami,baju kerja sendiri,lipat baju dan basuh baju. Siapkan makan malam untuk keluarga.

Sejujurnya, sebagai seorang ibu memang sentiasa ingin menguruskan semuanya untuk keluarga sampaikan TERLUPA NAK JAGA DIRI SENDIRI.

Sampaikan suami komplen

"Mama ni asyik tido awal je. Anak anak tak tido lagi mama dah tido dulu. Badan tu baru umur 30  tahun tapi lebihnya macam orang umur 50 tahun"

Sentap! Tapi walaupun kita cuba lawan - lawan - lawan. Sampai pada satu tahap kita tak mampu nak lawan dah. Akhirnya badan jadi letih lesu.

Untuk anda ibu bekerja, apa kata anda cuba amalkan VIVIX SHAKLEE untuk KEKAL BERTENAGA. In shaa Allah, kesannya dapat dirasai antara 7-14 hari bergantung kepada sistem badan anda.

Vivix membantu :-

1) Repair sel yang rosak. Bila umur meningkat, pastinya banyak sel badan yang rosak.

2) Pertahankan sel daripada serangan radikal bebas seperti pencemaran, serangan penyakit, STRESS dsb.

3) Memberi tenaga kepada sel - bila sel BERTENAGA, tubuh akan BERTENAGA juga tau.

4) peningkatan prestasi sel badan. Sebab tu siapa yang ambil akan rasa badan ringan, dan sangat bertenaga. Juga AWET MUDA :-)

Untuk keharmonian rumahtangga anda, amalkan Vivix ni tau...

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger