Pages - Menu

Perlunya Penjagaan Kesihatan dan Kecantikan

Assalamualaikum dearies....

Tak lama lagi saya akan memasuki alam 30-an...Waaa...Sangat - sangat tidak sangka. Terasa masih muda remaja..Seolah - baru semalam grad.  Baru semalam dapat keje. Baru semalam tak kenal rumah sebab workaholic sangat.

Alhamdulillah...Allah berikan saya kesempatan untuk merasai semua rasa susah payah, penat lelah mencari rezeki. Ye...walaupun belum benar benar hebat cabarannya, tetapi cukup memberi 1001 pengajaran dan pengalaman yang sangat berharga untuk saya...

Melangkah ke alam baru dengan umur 30-an nanti, sewajarnya kita dah ada regime penjagaan dalaman yang sempurna dan lengkap. Kenapa perlu utamakan penjagaan dalaman? Sebab bila penjagaan dalaman diutamakan, ia menjaga lapisan ketiga kulit (lapisan paling dalam) sehingga ke lapisan luar. Secara automatik kulit luar kita tampak lebih sihat dan kita sendiri pun semakin sihat.

Persediaan utama melalui fasa seterusnya dalam kehidupan kita dengan bertambahnya umur, adalah penjagaan kulit. Sejak kita berumur 25 tahun, kolagen dalam kulit semakin berkurang. Sebab tu kulit semakin kurang anjal dan mula hadir kedutan halus di wajah dan bahagian kulit yang laen.

Wanita...anda yang telah menjangkau umur 30-an atau akan memasuki alam 30-an, amalkan suplement untuk menjaga kesihatan dan kulit kita. Biar nampak sentiasa kekal remaja dimata yang tersayang.

Bagi saya, suplement Shaklee adalah menjadi pilihan utama...Sebab? Saya telah rasa sendiri kebaikannya..Dan saya yakin anda juga tak mahu lepaskan peluang ni..
Wanita dan kecantikan, berpisahnya tiada...;)

Antara suplement yang disarankan ialah ESP(Energizing Soy Protein). Suplement yang kaya dengan protein hasil daripada soya yang tidak terubahsuai secara genetik (non-GMO), dicuci dengan air dan lengkap dengan kalsium.

ESP ni kebiasaannya ada dalam kebanyakkan set Shaklee kerana PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada SEL. Ia penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL. Bila sel SIHAT dan BERTENAGA, penyerapan nutrient akan jadi lebih optimum.

ESP memberikan kulit yang lebih halus dan gebu, kulit yang lebih anjal dan cerah serta kulit yang lebih lembut, bebas masalah jerawat dan tampak lebih glowing dan awet muda!

Jika anda ingin kesan yang lebih cepat dan ketara, SHAKLEE COLLAGEN POWDER adalah alternatif terbaik dan sangat - sangat berbaloi.

Tanpa suntikan, krim atau solekan tebal...
Kajian klinikal dah membuktikan ia memberi kesan seawal 8 minggu penggunaan untuk dapatkan kulit :-

» 90% lebih lembap
» 69% lebih lembut dan licin
» 50% tona kulit yang lebih sekata
» 75% menghilangkan kekeringan dan kekasaran
» 55% lebih tegang dan elastic

Lebih - lebih lagi sekarang ni rasa SHAKLEE COLLAGEN POWDER sangat - sangat sedap! Tak macam dulu tau! Rasa dan bau yang agak hanyir.

Kesan lagi best bila Vivix masuk carta! Hihihi...Vivix si tonik ajaib ni memang famous sangat untuk dapatkan kulit yang lebih anjal dan awet muda.

Tak lupa juga SR Vita C Shaklee...Suplement kecantikan yang paling murah antara yang ada kat atas ni...Walaupun murah, jangan ingat kesan dia biasa2 je tau. Vita C ni famous dikalangan students yang nak kulit yang cantik, cerah dan gebu tapi bajet yang terhad.

So, sekarang takde alasan dah nak jaga kesihatan dan kecantikan kulit. Cuma tinggal usaha dan doa kita je lagi..

Ingat, kecantikan kita adalah anugerah terindah dari Allah...maka, kita perlu menjaga sebaiknya tanda syukur diatas kurniaanNya pada kita..

Sama-sama kita ubah. Transform diri ke arah yang lebih baik...

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger