Pages - Menu

Kulit Lebih Moist, Lebih Cerah dan Jerawat Cepat Kecut

Assalamualaikum dearies...


Kali ni nak berkongsi kisah pengguna tegar  Vita C Shaklee yang berpuas hati sangat dengan Vita C ni. Vita C ni menjadi bualan dari mulut ke mulut terutama para wanita yang kulit cerah, gebu dan anjal nih. So, tak hairan la rata-rata Suplement Vita C macam cendawan tumbuh selepas hujan je lagaknya...


So, tak mo membebel berbanyak, meh nak share kisah ni untuk semua...


Teruja nak kongsikan pengalaman saya. Pengalaman saya mengamalkan pengambilan Sustained Released Vitamin C Plus Shaklee.

inilah vitamin kesayangan saya.  kenapa saya sayang sangat??sebab manfaat dan kelebihan vitamin c shaklee ni lain dari yg lain.berbaloi amalkan vit c dari shaklee sebab vitamin organik.malah berbaloi2..sebotol ada 180 biji amik sebiji sehari memang sampai 6 bulan la tahannya.takyah keluarkan duit tiap2 bulan utk topup supplement.

hari tu saya demam+selesema+batuk.Saya ambil vitamin c shaklee 2 biji sebelum tidur. Alhamdulillah...bangun pagi sakit berkurang dan hilang. memang terbaik kesannya...tapi tu semua kuasa Allah kan melalui shaklee.

Eh ada lagi...sejak amik vitamin c ni jerawat cepat kecut kalau singgah dan parut pon cepat pudar.  Kulit muka dan badan rasa moist je. makin cerah. Itulah side effect vitamin shaklee ni.  Ditambah-tambah lagi side effectnya... sebab saya pun amalkan ESP shaklee skali.

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger