Pages - Menu

Boleh Ke KURUS Dengan Vivix?

Assalamualaikum dearies...

Entry PEMBUKAAN untuk tahun baru ni saya nak share sedikit info yang saya dapat hasil berblogwalking. Selain untuk simpanan dan kegunaan sendiri, saya share kan untuk anda semua sebab rata - rata kita mempunyai masalah yang sama.

Perasan tak, setiap tahun azam kita sentiasa berubah. Ada yang kita dah capai dengan jayanya pada masa yang dirancang dengan izin Allah...Alhamdulillah....Syukur tak terhingga...Tapi ada juga yang kita sentiasa carry forward ke tahun baru. Salah satu yang paling paling paling famous ialah AZAM NAK KURUS!

Rasa nak gelak je kan? Tapi inilah hakikat sebenarnya...Betul tak? Saya pasti ramai yang bersetuju kan? Konfem, ramai yang duk kata "aku la tu". Sebab saya pun bagitau perkara yang sama kat diri saya bila terbaca perkara ni kat timeline FB semalam.

Masalah kegemukan ni memang menjadi masalah terbesar kita. Terutamanya kaum wanita ni kan? Dan saya sendiri tengah struggle untuk dapatkan berat ideal kembali. Untuk yang kuat makan, sentiasa nak makan, tak boleh takde makanan macam kita nih, DIET umpama satu cabaran yang terbesar untuk kita because we love food so much!!!

Sebab tu la bila start Diet, kita rasa cepat lah kurus. Nak makan itu....Nak makan ini...bila dah dapat berat yang kita impikan, kita makan macam orang lupa diri. Tup tup...berat naik semula. Malah makin berat..Lagi stress datang bertalu - talu kan? Tau tak orang yang stress, berat dia memang susah turun?

Semalam, saya jumpa satu iklan ni kat You Tube tentang kenapa kita susah nak kurus. Main point yang saya dapat ialah JAGA PEMAKANAN KITA! Apa yang kita makan , itu la yang kita akan dapat. 80% cara untuk kurus adalah dengan menjaga pemakanan anda dan 20% dengan exercise. So, nak kurus, nak sihat JAGA PEMAKANAN itu paling utama.

Hari ni juga saya nak share macam mana my lovely customer kurus dengan Vivix Shaklee. Pada mulanya, beliau ambil Shaklee untuk kecantikan kulit dan awet muda. Tapi hasilnya lebih dari tu bila berat badan beliau semakin hari semakin turun.

BONUS PENGAMBILAN VIVIX SHAKLEE DENGAN KONSISTEN = BADAN MAKIN KURUS + KULIT MAKIN CANTIK + AWET MUDA

Betul ke ni? Meh saya nak bagi pencerahan secara ringkas sikit okeh!

KURUS dengan VIVIX SHAKLEE bukan lagi omongan kosong sebab:-

Vivix ni KAYA DENGAN RESVERATROL yang MEMBANTU MENURUNKA BERAT BADAN SECARA SEMULAJADI DENGAN 3 CARA:

1. MENINGKATKAN KADAR METABOLISMA sebab ianya bantu meningkatkan pengaliran darah dalam badan kita. Bila metabolisma tinggi, LEBIH BANYAK KALORI AKAN DIBAKAR. so lagi cepat la kurus kan?

2.Vivix juga mengandungi bahan yang MEMBANTU DALAM MEMUSNAHKAN SEL-SEL LEMAK DALAM BADAN. Dalam erti kata lain ianya membantu dalam menukarkan LEMAK KEPADA TENAGA.

3.Kandungan vivix  juga membantu dalam MENGHALANG PENGHASILAN HORMON ESTROGEN DALAM BADAN MANUSIA. seperti kita tahu estrogen jika terkumpul banyak dalam badan akan menyebabkan lebih banyak LEMAK TERKUMPUL dalam badan. Jadi ambil lah vivix :) supaya kurang estrogen dalam badan kita atau kandungan estrogen yang sesuai dalam badan kita.

Vivix ni sebenarnya boleh dikatakan macam DETOKS jugak la jika diambil secara konsisten. Vivix terkenal dengan DETOKS DARAH. Sebab tu, dengan izin Allah, masalah penyakit - penyakit berjaya sembuh dengan izin Allah..

Sebarkan kebaikan untuk semua...Itu niat dan matlamat saya. Semoga anda semua boleh faham dengan penerangan serba ringkas ni..

Sebarang pertanyaan, dialu -alukan tau dan boleh contact saya terus tau.

Till then, Jom sahut cabaran kurus 2016! :-)

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger