Pages - Menu

Congratulations On Your Graduation Day

Assalamualaikum dearies...

Alhamdulillah....baru dapat mengadap my baby blog ni setelah 3 hari luangkan masa dengan family yang datang nun jauh dari Selatan Tanah Air. Semalam sempat la bawak Mak dengan adik - adik kenal dengan Masjid India dan Sogo. Ok, bila tengok semua senyum meleret, memAng bahagia sungguh!

In shaa Allah...saya perlu usaha lebih gigih dalam bisnes Shaklee ni untuk mereka dan bakal anak - anak saya nanti. Saya nak mereka hidup selesa dan happy sentiasa. Semoga Allah memakbulkan doa saya. Tapi, saya tak nak berjaya sorang - sorang. Saya nak bantu lebih ramai lagi mereka yang berimpian untuk memperolehi kebebasan kewangan dan masa bersama keluarga. In shaa Allah...saya akan bantu anda sama - sama berjaya dan capai apa sahaja impian anda :-)

Heee....selingan seketika....

Congratulations my sis on her Graduation as a Degree Holder in Pendidikan Bahasa Melayu pada 9 Jun lalu. Thanks to my bakal adik ipar sebab sudi bawa femli kak long berpandukan waze even waze pun tunjuk jalan yang tak betul. Tunjuk jalan tak betul ke or tukang baca waze tu tak betul? Hee...Yang penting, alhamdulillah...segalanya selesai dengan mudah.

Feeling? Much much much happy bila tengok semua orang happy. Even tak cukup korum adik beradik, tapi saya yakin ketetapan Allah ada hikmah yang tersembunyi. Duduk dalam dewan graduate, terjebak cerita 5 tahun lalu 10.10.10. Tarikh keramat itu menjadi titik tolak kejayaan paling berharga buat saya saat menggenggam segulung ijazah...In shaa Allah...selepas ni adik bongsu kami akan mengorak langkah mengikut jejak langkah kami.

Terima kasih Allah diatas hari - hari yang bahagia ni. Semoga ia menjadi milik kami setiap masa :-)

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger