Pages - Menu

Testimoni Vivix Shaklee

Assalammualaikum semua....

Alhamdulillah...petang ni sampai awal kat rumah. Tadi ambil half day...ada urusan yang tak boleh nak elak.

Tapi....Alhamdulillah....segalanya berjalan dengan lancar...Allah permudahkan semuanya. Baik sangat Allah kan? Kadang - kadang rasa macam tak sangka dapat sesuatu, rasa tenang walaupun bermacam-macam cabaran...:) Terima kasih Allah :)

Petang ni juga saya nak share Kebaikan Vivix kepada mereka yang telah consume Vivix. Banyak sangat testimoni mereka yang semakin sihat dengan Vivix dan juga dengan keizinan  Allah.

Saya nak share sebab saya tahu...Ramai lagi diluar sana yang masih mencari penawar terbaik untuk masalah masing-masing. Jika kita dah berusaha menggunakan ubat-buatkan dari doctor, mungkin kita juga boleh cuba makanan kesihatan @ suplement untuk mengurangkan sakit kita.

Saya sedih, rasa tak sampai hati bila melihat pakcik dan makcik sebaya Mak ayah saya, sebaya ibu mertua saya dan juga sebaya nenek saya sakit teruk. Terpanggil untuk membantu...ini yang saya mampu.

Saya nak berkongsi...supaya semua kembali sihat dan ceria  dengan izin Allah...

Meh saya share kan testimoni mereka yang semakin pulih dengan Vivix Shaklee..

Ramai orang kata Vivix ni mahal. Tapi sebenarnya lagi mahal harga sebuah kesihatan. Lagi mahal harga bil hospital..lagi mahal bil operation.

Cuba lah...Dan doa...serta terus berdoa semoga Allah izinkan kita, Ibu bapa kita, suami, adik beradik, kawan-kawan dan siapa sahaja lebih sihat. Jangan lupa, Vivix juga salah satu usaha kita untuk lebih sihat dan bebas dari penyakit - penyakit tu tau.

Jika anda berminat untuk dapatkan Vivix Shaklee sebagai hadiah kepada kesayangan anda, boleh hubungi saya ya.

In shaa Allah....Saya akan cuba membantu anda. Guide dan konsultasi sepenuhnya dengan percuma dan sepanjang anda consume Shaklee ni.

Hanya yang terbaik untuk kita insan yang terbaik...



****testimoni ni ihsan incik google



No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger