Pages - Menu

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan ESP

Assalammualaikum semua...

Alhamdulillah...demam still lagi bersisa dan saya still bercuti lagi Harini. Walaupun tak berapa sihat, tapi rasa macam tak lengkap kalau tak update blog kesayangan ni..

Selagi jari ni masih boleh menaip walaupun dlm keadaan berbaring, Selagi tu saya akan cuba untuk sharing bagi kebaikan kita semua tau! Hidup kan lebih bermakna bila kita banyak memberI :)

Saya kenal ESP ni bulan kedua saya kenal Shaklee. Saya ni jenis xsuka Minum susu tapi suka sangat Minum soya terutamanya soya panas. Dulu...saya tak tahu soya panas tak elok untuk jangka panjang sebab protein dah termusnah pada suhu yang tinggi. Sebab tu ESP tak boleh dibancuh menggunakan air panas. Komposisi protein akan rosak pada Suhu tinggi, jadi takde kebaikan la if minum banyak soya pun.

Sejak consume ESP ni dengan konsisten walaupun kadang- kadang terskip juga sebab outstation kulit semakin gebu. Mulanya memang tak perasan. Tapi, masa Duk urut-urut tangan sendiri saya jadi Pelik. Kenapa macam lembut daripada biasa je tangan ni? Memang ketara sangat.

Skin kat bahagian muka pun jadi lebih cerah dan lembut dari Sebelum consume ESP dulu...paling best, muka dah tak kusam lagi. Dulu... kulit  kusam memang jadi masalah utama.

Bayangkanlah orang boleh kata umur saya lebih tua dari umur sebenar. Agak terasa sedih la kan? Tapi nak buat macam mana...masa tu memang tak kenal lagi dengan ESP ni...

Alhamdulillah...sekarang ni skin dah semakin sihat. sampaikan ramai yang tegur....pakai produk apa skin cantik dan sihat je. Jerawat pun segan nak singgah . Dan dengan Itu juga memang saya akan kekal konsisten consume ESP ni...in shaa Allah...

Kalian yang mempunyai masalah jerawat, skin gelap, kulit kusam, jerawat pasir, kulit berparut boleh cuba untuk consume ESP ni..

Apa yang best tentang ESP ni, ia bertindak secara menyeluruh. Bukan hanya dapat wajah yang sihat,cantik dan gebu malahan keseluruhan badan pun dapat kesan yang sama. Jadi...tak Pelik la mereka yang amalkan ESP ni dengan konsisten lebih muda dari usia sebenarnya. Kiranya awet muda gitu...

Haa...Yang paling bahagia lagi, sejak consume ESP ni saya lebih bertenaga..sebabnye ESP ni bekalkan tenaga dengan segera dan berpanjangan. So, sekarang ni setiap hari adalah hari yang bersemangat. Takde dah lembik2 bila balik kerja. Terutama sekali sekarang ni sebab selalu balik lambat dari opis. Perjalanan jauh pulak tu.

ESP ni dah jadi bff saya dah setiap hari. If skip, memang terasa lain sangat.

Inilah dia...kisah jatuh cinta dengan ESP..

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger