Pages - Menu

I Am A Happy Wife (^_^)

Assalammualaikum semua!!

Malam yang indah penuh dengan ketenangan dan kebahagiaan...Senyuman tak lekang di bibir sejak balik bercuti sempena merdeka aritu..:)

Unplanned punya cuti meninggalkan 1001 macam perasaan dihati tau! Syukur Alhamdulillah...terima kasih Ya Allah ..sesungguhnya perancangan Allah lebih hebat daripada apa yang kita rancangkan..

Incik suami sepatutnya tak bercuti masa tu..Tp dek kerana something yang sangat besar berlaku, yang benar2 menguji kesabaran saya, incik suami decide nk balik on the spot...saya tak berharap sebab tahu perjalanan yang sangat jauh dan memenatkan tuh..

Jam 2.30 Pagi,incik suami betul-betul berada depan mata... nampak sangat muka penat tu...terima kasih abg..besarnya pengorbanan abg...So bagi incik suami rehat sampai la kejadian esoknya berlaku..

Pelik sangat sebab incik suami tak tidur langsung pagi tu..biasanya if keletihan sgt memang dia akan take a nap. Terus turun bawah, berborak2 dengan akak dan abg ipar dia..keluarkan segala barangan yang sempat la shopping masa kat sana..

Tup2 incik suami bawak masuk traveller bag yang memang saya nak sangat dari dulu..dia tanya nak bag ni x? Kalau nak boleh tp kena tukar phone ng dia..Ok..tanpa fikir panjang angguk je terus...muka bahagia dapat beg even dalam hati duk berkira2 camne nak wat biz ni if xde phone..hiii..xkisahla...jnji dapat beg..

Duk belek2 bag tu, pastu terasa macam ada kertas keras dalam tu. Incik suami dah bunyi suruh tengok dalam beg...besar tak  ruang dalam tu..hai incik suami..kalau dah namanya lelaki memang x reti nak buang dulu kotak2 kosong dlm beg baru...buka je beg saya nampak paper beg wane hijau dan saya terus keluarkan...

Say pandang incik suami nak dapatkan kepastian..depan2 femli incik suami y ramai tu dia bagitau ni present untuk anniversary pertama Kami! Terkejut! Terkedu! Menangis terharu saya pagi tu..terima kasih incik suami...sayang awak ketat2...Cinta awak till jannah...in shaa Allah...

Incik suami selalu buat kejutan untuk saya...terima kasih incik suami..I'm a happy wife...tq for always by my side..always b my supporter...

Love u much more infinity...xoxoxoxo

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger