Pages - Menu

Vivix The Vouge Untuk Kesihatan Yang Optimum

Assalammualaikum semua. .

Salam Ramadhan ke 13. Alhamdulillah. ..esok dah masuk 14 hari seluruh umat Islam berpuasa. Bulan yang penuh barakah ini dah sampai di pertengahan bulan.

Recheck balik target kita untuk bulan Ramadhan penuh barakah ni..Ada yang masih tercicir tak? In shaa Allah semoga dipermudahkan urusan untuk melaksanakan amalan dibulan yang mulia ni..Jangan sia-siakan tau setiap detik yang ada..in shaa Allah. .peringatan untuk diri sendiri juga...

Bulan Ramadhan. ..bila tiba bulan ni apa yang kita bayangkan? Apa yang kita nampak? Tak lain tak bukan juadah puasa yang bermacam -macam jenis di bazar Ramadhan kan? Bila dah seharian letih berpuasa juga mesti la nafsu nak membeli itu ini beraja. Tapi yang tak bestnya bila waktu berbuka semua makanan tu tak dpt dihabiskan pun.

Juadah yang bermacam-macam tentunya kaya dengan minyak, lemak, manis2 kan? Jadi mereka yang menderita sakit kencing manis, sakit jantung dan darah tinggi adalah sangat berisiko untuk naik bacaan nya..Lebih2 lagi yang tak boleh nak kawal pemakanan. Teringat ibu saudara saya yang menghidap penyakit kencing manis flat pada hari pertama puasa. Lembik terus dia..

Risau kan bila ada ahli keluarga terdekat diserang penyakit2 cmni. Risau sangat.  Kita juga mesti cuba nak cari alternatif lain untuk memastikan tahap kesihatan mereka lebih baik kan? Tiada yang sangat membahagiakan bila dapat tengok mak, ayah, atok, nenek dapat beribadat dengan sempurna di bulan Ramadhan ni. Jangan jadikan kesihatan mereka menghalang impian mereka untuk meningkatkan amalan di bulan mulia ni.

Apa kata hadiahkan Vivix Shaklee untuk mereka. Vivix ni juga dikenali dengan sirap Shaklee sebab cecair Vivix ni berwarna merah.

Apa itu Vivix?

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu.

Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Antara manfaat Vivix kepada pengamalnya :-

1. Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat

2. Bantu dalam menghalang kanser

3. Kurangkan risiko jantung

4. Kurangkan komplilasi dalam pesakit diabetes

5. Menyokong kesihatan sendi

6. Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer

7. Bantu kurangkan berat badan

8. Tingkatkan sistem imum

9. Tingkatkan kesihatan mata

10. Menyokong kesihatan menyeluruh

Bestkan Vivix ni?

Anda yang tak suka makan banyak2 suplement boleh amek Vivix ni satu sudu setiap hari sebab Vivix ni dah merangkumi semua kebaikan yang ada dalam suplement lain.

Memang tak rugi beli dan tak rugi langsung menjadikan Vivix teman baik anda. Bemefit lain anda akan nampam 25 tahun lebih muda dari usia sebenar tau!

Lagi menjimatkan bila bulan Julai ni adalah bulan promo bagi Vivix. Beli 6 percuma 1. Harga yang lebih jimat dari biasa. Boleh ajak kawan2 dan sedara mara berkongsi untuk beli Vivix the Vouge ni tau!

Dapat manfaat kesihatan menyeluruh..dapat lagi benefit2 kat bawah ni :

♥ percuma 1 botol Vivix
♥ harga lebih jimat
♥ free membership
♥ free cash rebate

Pendek kata memang tak rugi la consume Vivix ni..bila kita berikan yang yerbaek untuk orang yang tersayang kita juga akan lebih bahagia kan?

Jika ada sebarang persoalan boleh hubungi saya ya!

FB : Nur Insyirah

Email : eida_102@yahoo.com

Sms / WhatsApp / call : 019 - 7262102

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger