Pages - Menu

Yakin dan Pasti..Saya Juga Akan Berjaya!!!

Assalammualaikum semua :)

Alhamdulillah. ..complete urusan untuk harini walaupun sebenarnya xde la urusan sangat harini. Sebab weekend kan? So tugasnya harini complete kan housework:- kemas rumah, kemas bilik,  cuci toilet then masak time. Tapi sebab makan sengsorang so simple menu je la kan?

Not feel so alone sangat sebab my hubby teman harini. The whole day sms and its make me feel my hubby ada sama2 dengan saya. Bila tengok cerita action mesti teringat kat hubby sebab dia la orang yang bertanggungjawab memupuk minat saya tengok cerita2 cmni. Dan cerita yang both of us suka tgk berdua time cuti2 cmni Running Man..memang gelak tak hengat je masing2..owwhhh...I miss him soooo much actually..

Harini newsfeed fb saya penuh dengan post status Shaklee National Conference 2023/2014. Conference yang saya pernah simpan niat untuk tahun lepas untuk pergi tahun ni...namun masih bukan rezeki saya disitu. In shaa Allah. ..tahun depan rezeki saya dan suami pulak+ naik pentas amek award jugak..Tak kire! Nak berangan jugak! Bermimpi tu kan free..but..in shaa Allah. .I will make it real!

Shaklee National Conference ni adalah satu penghargaan kepada semua SID yang achieved paras2 tertentu dalam Biz Shaklee. And the most powerful level ialah Master Coordinator Shaklee. Semua SID SHaklee mengimpikan pencapaian ini yang merupakan pencapaian tertinggi dalam Shaklee. In shaa Allah. ..mudah2n saya juga bakal memegang title tersebut.Amin Ya Rabb...

Bila dah ada yang berjaya, kenapa kita tak boleh? Suri rumah pun boleh naik pangkat Master dalam Shaklee dengan usaha dan komitmen yang tinggi. Yang penting kita usaha bantu orang lain untuk dapat apa yang kita dapat atau dapat lebih lagi daripada kita...Kita orang Islam sepatutnya lebih kaya supaya dapat bantu lebih ramai orang yang memerlukan.

Tapi kejayaan tak pernah datang bergolek. Ada harga yang terlalu mahal untuk dibayar. Tanpa diskaun. Harga dari air mata, usaha dan masa terluang. Komited dlm melaksanakn tanggungjawab dlm berbiz kepada customer ataupun kpd anak2 biz..

Tapi yakin lah...segala datang dengan pertolobgan Allah..Letakkan Allah dihadapan setiap perkara..in shaa Allah. ..tiada yang mustahil untuk digapai...semoga kejayaan itu milik kita..

Ingin sama2 meneroka alam biz bersama Shaklee? Tambah pendapatan dengan keadaan economic yang semakin mencabar sekarang? Ingin membantu meringankan beban suami? Ingin menjaga dan melihat anak2 membesar depan mata srndiri tanpa bantuan orang gaji? Ingin membantu memberikan yang terbaek untuk kedua ibu bapa yang banyak berkorban wang dan tenaga utk kita sejak dulu? Ingin keluar dari kemelut hutang?  Ingin bebas dari arahan orang atasan?

Jangan malu untuk hubungi saya. Saya akan guide anda dalam group kami sehingga berjaya menjana pendapatan 2, 3, 4,  5 , 6 angka.. segalanya ditangan anda.

Pastikan anda mempunyai :-
♥ hati yang kental
♥ semangat yang kuat
♥ jiwa yang tegar
♥ komitmen yang tinggi walaupun berkerjaya
♥ usaha yang tak kenal erti jemu

In shaa Allah...jom saya2 menuju puncak kejayaan!

FB : Nur Insyirah

Email : eida_102@yahoo.com

Sms / WhatsApp / call : 019 - 7262102

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger