Pages - Menu

Shaklee Mengeratkan Silaturrahim

Assalammualaikum semua. ...

Alhamdulillah. ..sempat juga meng 'update' Cik belog kesayangan ni yang dah terbiar lama tak berusik. Sungguh rasa bersalah sebab tak berdisiplin sangat...Takpe2..jangan putus asa..Masih ada masa lagi untuk mengejar kejayaan di depan sana. In shaa Allah. ..

Alhamdulillah. ..nikmat mana yang ingin kamu dustakan? Sungguh! Syukur ke hadrat Allah dengan rezeki yang telah diberikan dari arah yang tak disangka-sangka...Allah permudahkan setiap satu perjalanan menuju kejayaan dan menggapai impian yang tersimpan sekian lama. Allahuakbar! Terima kasih Ya Allah. ..

Bershaklee setiap hari membuatkan saya rasa semakin perlu membantu lebih ramai orang. The more you give the more you get! In shaa Allah. ..kehebatan memberi tiada tolok bandingnya. Alhamdulillah. ..

Berita gembira bila semalam bersembang lama dengan adik kesayangan yang menjadi pengguna tegar Shaklee. Adik kesayangan saya menggunakan Set Skincare untuk kulit dia yang bermasalah. Saya ingat lagi kisah dulu sebelum adik saya cuba untuk menggunakan Shaklee ni. Dia memang tak percaya sangat! Lagi satu sebab harga. Now, bila dah guna dan kesannya sangat baik untuk masalah kulit muka yang dulunya menjadi masalah terbesar untuk dia tanpa sebarang penyelesaian akhirnya semakin membuahkan hasil.

Kulit adik saya semakin pulih dan semakin gebu. Dan sekarang dia memang jatuh cinta sangat dengan Shaklee. Adik saya ni adalah customer saya yang paling cerewet dan paling banyak tanya. Apa sahaja perubahan yang dia alami memang dia akan keep tanya sampaikan saya pernah bgtau dia adalah customer saya yang paling cerewet! Tapi dia gelak je. Disebabkan menjadi customer yang paling cerewet sekarang ni dah boleh sharing dengan orang lain kebaikan Shaklee yang dia dah dapat dan denganudah customer tu nak order jugak apa yang adik saya guna.

Shaklee lebih mengeratkan hubungan kami adik beradik. Ada je yang nak dibincangkan.  Tentang produk..tentang testimoni, tentang set -set yang sesuai untuk setiap masalah dan fungsi2 setiap produk. Secara tak langsung saya dah bagi offline coaching dengan adik yang sorang ni. .

Alhamdulillah. ..syukur dipertemukan dengan Shaklee. Dengan Shaklee juga saya jumpa bermacam-macam orang dan mereka sangat baik. Alhamdulillah. .saya juga dipertemukan dengan customer yang sanggaat baik dan memahami. Sayang kalian semua tau my lovely customer. Sebab kerana anda semua saya adalah SID yang berjaya. Alhamdulillah. .syukur kepada Allah..

Kepada my lovely customers anda sentiasa dalam hati saya. Jika ada sebarang pertanyaan atau masalah jangan segan - segan tau untuk bertanya. Kepada anda yang juga inginkan konsultasi seperti customer kesayangan saya, mestila kena purchase pembelian anda dengan saya ya! In shaa Allah. .Lifetime guidance selagi hayat saya masih ada...♥♥♥♥

Berminat untuk order Shaklee tetapi tak tahu Set mana yang anda perlu ambil?  Hubungi saya dan nyatakan masalah anda dan saya akan memberikan konsultasi terbaik untuk anda!

FB : Nur Insyirah

Email : eida_102@yahoo.com

Sms / WhatsApp / call : 019 - 7262102

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger