Pages - Menu

Badan Bertenaga, Lenguh Kaki dan Sakit Badan Hilang Dengan Ostematrix Shaklee~~

Assalammualaikum semua. ...

Malam ni mencurah -curah pulak idea nak sharing tentang betapa bestnya consume Shaklee ni. Cerita kali ni akan berselang seli dengan kegembiraan saya semasa di Book Fest pada 25 Mei 2015.

Rasanya dekat sebulan buat planning dengan cik kecik y chumel aka cik siti Fairus untuk ke book fest tahun ni memandangkan janji untuk ke book fest tahun lepas terpaksa dibatalkan sebab saya kena kerja masa tu. Alhamdulillah. ..berjaya juga akhirnya..

Kami bertolak dari Pagoh dalam pukul 7 camtu lepas cik kecik mandi menyegarkan badan. Then kitaorg pun memulakan kembara book fest kami dengan bermacam - macam cerita dn gosip bagai.  Ketawa dan air mata menjadi satu..masing - masing kepenatan sebenarnya. Namun masing2 gagahkan diri untuk ke sana. Tempat yang dituju malam ni adalah hotel di Sri Serdang. Ok la..Check in hotel dan berdesup pulak hilang ke uptown serdang. Sejak bila ada jangan ditanya. Tapi best! Berputar2 dalam tu ada dekat 2 jam lebih.

Kaki dah start lenguh dah. Muka penat memang ketara sangat. Yang teringat dan terbayang -bayang masa tu cuma bantal, tilm empuk dan air cond di hotel tu. Dah puas berjalan dan kami supper sebelum balik hotel. Makan sepinggan berdua gitu. Char kuey teow akhirnya dapat juga saya rasa setelah sekian lama mencari. Alhamdulillah. ..

Balik bilik,  masing2 terus terkam katil. Tali sekejap je sebab takut terus lena dengan x mandi lagi. Lalu...malam itu pun bermula kisah cinta saya dengan Ostematrix Shaklee!  Saya jatuh cinta pandang pertama dengan Ostematrix Shaklee.  Sebelum tidur, cik kecik suruh saya makan jugak ostematrix tu sebab die takot esok x dapat nak jenjalan dah sebab saya dah collapse mlm ni...so ikut je la kan. Tidur la kami...

Esoknya sangat mudah nak bangun pagi.  Sebab jenis saya ni kalau dah penat sangat2, memang ssh nak bangun pagi. Kaki dan badan2 automatik akan sakit teramat. Tapi...sblm tido mlm td dah makan ostematrix 4 biji...maka kesannya bangun pagi memang xde lgsg sakit2 tu.waaaa terharu..dah..terus jatuh cinta dengan Ostematrix.

25 Mei 2014 start the journey to PWTC untuk book fest! Kami excited sangat ok! Badan dah bertenaga balik. Kaki tak sakit. Dh macam lipas kudung la dalam PWTC tu. Hampir semua tempat la kami menjelajah. Bukan selalu kan? Kebetulan incik suami pun ada disitu sebab ada event, makanya ketibaan saya di sambut oleh incik suami dipintu utama. Lepas teman incik suami breakfast kami start penjelajahan menakluki Book fest hari tu. Seriously dah start pancit sikit bila nk dkat petang tu.

Then kami bergerak ke jaln tar pulak. Masa ni memang habis semua kedai kat jalan tar kami masuk. Mencari tudung cik kecik. Alhamdulillah. .setle sudah hampir waktu Maghrib. Pergi PWTC balik sebb nk belikan buku untuk kawan cik kecik. Masa ni memang ketara penat. Balik tu singgah dinner kat anjung dan terus blik hotel.

Tak sempat nk kemas barang sangat seriously saya sangat2 penat! Siap mandi saya dah berselubung sebab mata pun semakin layu dah ni. Sekali lagi cik kecik bagi saya makan Ostematrix 4 biji sebelum tidur. Alhamdulillah. ..tidur dengan sangat lena dan sangat nenyak. Bangun pagi rasa segar sangat.

Anda yang mempunyai masalh sukar nak tidur @ insomnia,  atau suka terjaga mlm pastu dusah nak tidur balik,  keletihan melampau, sakit pinggang, sakit kaki dan lenguh2 badan . Ostematrix memang suplement pertama saya suggestkn. Baru 2 hari makan dah rasa kesannya memang terbaek la Shaklee. ..hihihihi

Tak tumbuh tak melata...
Tak sungguh orang tak kata....

Hihihi. ...berpantun sikit ye..

Tq incik suami on dat day! Love u much! !

If anda berminat boleh terus menghubungi saya ya!




FB : Nur Insyirah

Email : eida_102@yahoo.com

Sms / WhatsApp / call : 019 - 7262102

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger