Pages - Menu

Tears Dropped Cant B Stop!!!

Assalammualaikum. ...

Ya Allah. ..berikan hambaMu ini kekuatan.  sejak minggu lepas selepas incik suami hantar ke Pagoh, air mata dah menjadi teman setia setiap malam. Call mak je mesti nanges. Belum lagi call incik suami.2, 3 minit je start cakap pastu air mata mesti berjurai -jurai jatuh.

Jenuh jugak la incik suami memujuk...Dan hari ni sebelum kuar rumah pun beria -ia nanges depan incik suami. Incik suami dah pelik. Sebelum ni memang tak pernah nak nanges bagai if nak blik Endau. Tapi sejak duk Pagoh gembengnye lain macam.

Incik suami hantar di TBS sempat branch sama2 sebelum saya turun....Ya Allah..terima kasih diatas kurniaanMu..berikan hambaMu ini kekuatan dan ketabahan untuk melalui ujianMu buat kami...

Bulan Disember 2013 memberi 1001 kegembiraan dan ujian buat saya. Semoga ujian ini menjadikan saya seorang hamba yang lebih baik. Amin...

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger