Pages - Menu

Penawar Tiroid dgn Vivix Shaklee

Assalammualaikum. ..

Alhamdulillah. .Sharing before melelapkan mata. Malam ni rutin harian berubah bila mata ni masih tak mahu pejam sejak jam 12.00 tadi. Sempat buat marathon tengok gambar - gambar wedding lagi...

Memandangkan bulan ni promo Vivix kan? Naka keterujaan saya bertambah nak sharing testi daripada one of our leader yang mana adik beliau sendiri yang memberikan testi tersebut.

Bila sebut tentang Tiroid, saya mesti akan teringatkan macam mana saya menahan sakit setiap kali darah saya diambil untuk ujian kerana disyaki ada tiroid. Hospital Serdang pasti akan dilawati setiap bulan. Tapi saya berasa sangat sihat! Juz benjolan macam bengkak tu still ada. Dan saya stop ke Hospital Serdang sejak doktor me maklumkan perlu kn operation untuk buang kelenjar tu...xmo! Dan sejak itu jugak la saya tak menjejakkan kaki ke hospital lagi.


Now, saya nk kongsi testi premium Vivix yang membantu pesakit tiroid.

www.anakkuwiraku.com




Vivix promo...Beli 6 percuma 1. Sangat -sangat menjimatkan.

If berminat nak dapatkan Vivix ni, boleh hubungi saya ya..


Jika anda Iingin membeli secara wlk in di mana -mana branch shaklee, boleh gunakan ID saya : 914377.  Then, Emaikan resit pembelian untuk saya guide anda cara makan dan konsult anda utk dapatkan result yang baik dengan pengambilan shaklee ni ok.

Fb : Nur Insyirah

Email : eida_102@yahoo.com

Sms / WhatsApp / call : 019 - 7262102
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger