Pages - Menu

Need A Long Rest....

Assalammualaikum. ..

Selamat malam semua!!!! ! Alhamdulillah..
Akhirnya sampai juga saya di rumah incik suami walaupun berlaku accident kecil dalam perjalanan menuju ke sini. Alhamdulillah. .Tiada sebarang kemalangan jiwa berlaku cuma bas kemek dibahagian dpan dan belakang dan saya terhantuk sedikit.  Namun syukur Allah masih memberi peluang untuk saya bertemu incik suami.

Setelah 2 bulan saya tak dapat berehat dengan sempurna walaupun saya bercuti, kali ni saya ingin menggunakan sepenuhnya cuti ni. Dengan kesihatan yang tak mengizinkan bila saya dh 2 minggu demam, dengan bermacam - macam dugaan yang dilalui untuk bulan Oktober ni, saya perlu merehatkan hati, fikiran dan badan. Walaupun tak sepenuhnya saya berharap akan ada semangat baru apabila pulang nanti...maaf ye ayat agk skema cam ikot kamus dewan...hihihi

Cuti kali adalah untuk mencari kembali semangat baru. Dn salah seorang pemberi semangat dan pengkritik tetap adalah incik suami. Walaupun kadang - kadang tiada advice or apa2 yang dikatakan juz gurauan dan sentuhan, namun ia sudah cukup untuk buat si isteri tenang dan kembali ke mood asal.

Bila keadaan kesihatan tak berapa ok ni, manja tu mmg agak ketara sikit. Lebih 2 lg dengan bonda dan incik suami. Alhamdulillah. ...semiga percutian kali ni meninggalkn 1001 semangat untuk saya

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger