Pages - Menu

Aktiviti Hujung Minggu dan Sebuah Pengharapan

Assalammualaikum. ..

Weekend kali ni kena attend kursus di IPP Rompin. Sangat -sangat seronok and banyak sangat input yang diperolehi...

Nanti saya kongsi input tu ya sebab I need a rest. Demam y 3 minggu melanda diri ni masih belum kebah lagi. Tadi saya ke klinik...

Doktor cakap simptom-simptom yang saya lalui seolah -olah saya preggy. But bila wat test kehamilan tadi, ia negatif. Perancangan Allah itu lebih baik. Tipu kalau saya katakan saya tak berharap. Malah incik suami juga berharap. Tapi Allah punya perancangan yang lebih baik untuk saya dan suami.

Cuma dengan keadaan badan yang agak lemah, stress di opis dan stress dengan macam - macam benda, buat saya perlu bertenang seketika. Saya perlu bercuti. Begitu juga dengan incik suami. We need a long rest actually.

Nak sangat update sal Shaklee..sejak dah fall in ♥♥♥ banyak kali ni...tapi kesihatan tak mengizinkan.jadi saya akan cuba untuk update esok walaupun esok menjanjikan 1001 ke'busy'an untuk saya dengan program opis

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger