Pages - Menu

Majlis Bertandang 28 September 2013~~Razif & Wahida

Assalammualaikum. ..
Alhamdulillah. .. Telah selamat tiba di Teratak Bonda sesudah Majlis Bertandang di Kluang side incik suami pada hari Sabtu yang lalu. Alhamdulillah. ...Segalanya berjaln dengan lncar walaupun terlebih masa kerana lewat tiba daripada jadual yang dijangka.
Dengan iringan 5 buah kereta dan sebuah van kami bertolak ke Kluang hampir jm 10.30 pagi gara -gara saya lambat bermake up..Menunggu incik suami bangun dan bersiap memang  makan sebab kedua-duanya keletihan sebab tiba dari Melaka jm 8.30 malam..Namun terharu incik suami sanggup menunggu saya di sana..Tq so much abang!!!
Saya start make up dalam pukul 8.30 pagi dsn kemudiannya menunggu mereka pick up saya di butik mak andam dan terus bergerak ke Kluang. Incik suami menjemput saya di atas sebab memang xleh bawak barang dengan jari yang ber inai.  Berinai pon masa tengah make up. Memang terbaek sangat kan? Kepda yang masih belum berkahwin jangan wat lagu tu naa...hihihi
Hari kejadian saya, incik suami naek vitara yang dpandu oleh ayahnda tercinta. Hepi sebab semua adik2 saya ada bersama kecuali cik cikgu di Penang. Sempat berborak dengan cik cikgu thru phone call. Itupon suara dah laen macam sebab die tak de sama.
Masa ayahnda n bonda serta rombongan pihak perempuan nk berangkat pulang tetba sayu bila ayah memeluk saya depan orang ramai. Hampir nak tumpah air mata ni lebih2 lagi bila ayahnda berpesan pada incik suami agar menjaga saya dengan baek. Memang sebak. Si adik ysng kefua dengan kejam ya mengusik dengan memberikan tisu kepada saya dan ayah! Terus semua orang gelakkan kami...
Alhamdulillah. .Syukur dikurniakan suami yang tahu ambil hati family walaupun kadang -kadang kasihnya tak pernah ditunjukkan untuk kita...Sukar nak tunjuk..Malu mb..hihihi...
Now kembali ke keadaan asal..Esok masing - masing perlu memulakan tanggungjawab. Sayu bila incik suami pergi pagi tadi. 1001 kenangan bersama incik suami pertemuan kali ni..
Ya Allah peliharakanlah hubungan suami isteri antara kami. Mudahkan segala yang susah, lapangkan segala yang sempit. Jadikanla kami insan yang bersyukur..Amin...





No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger