Pages - Menu

Masih Belum Terlewat Untuk Cantek Berseri Di Hari Raya Dengan Shaklee~~~

Assalammualaikum...


Salam Jumaat penuh barakahbuntuk semua ya..Jumaat terakhir sebelum kita melangkah meninggalkan Ramadhan Al-Mubarak ni...Bulan yang penuh dengan hikmah, penuh dengan rezeki yang melimpah ruah, penuh dengan pengampunan dan penuh dengan rahmat...Alhamdulillah....


Alhamdulillah masih teguh berdiri menghabiskan baki Ramadhan yang semakin ke penghujung. 6 hari lagi kita akan menyambut Syawal. Tahun ni terasa cepat sangat masa berlalu. Ramadhan dah ke penghujung! Rindu! Itu yang pasti...Terima kasih Ya Allah kerana saya masih mampu untuk berdiri dan bertemu dengan Ramadhan kali ini..


Disebabkan Syawal yang dah around the corner,  saya pasti ramai yang sedang busy menyiapkan persiapan raya kan? Mencari baju raya, kuih raya, kasut raya dan macam - macam raya la kan? But nasihat saya bersederhana itu lebih baik...



Persiapan luaran DoNe!!! Macam mana dengan checlist persiapan dalaman? Maksudnya...Adakah anda punya wajah yang berseri dan bersih di pagi raya nanti? Its normal kalau kita sentiasa menjaga luaran sahaja sebab yang luaran tu la selalu nampak.



Tetapi jangan diabaikan persiapan dalaman untuk kulit.ia juga sangat - sangat penting!! untuk kita kekal sihat dan cantik serta awet muda, amalan suplemen jangan sesekali ditinggalkan. Tetapi pastikan amalkan consume suplemen yang semulajadi dan sentiasa selamat..


Berminat untuk dapatkan skin yang bersih dan sihat di pagi  Raya? Boleh hubungi saya Ya!



FB  : NUr insyirah

WhatsApp / call / sms : 019 - 7262102

Email : eida_102@yahoo.com
2 comments:
  1. Hai awak..kenal sy tak? haha..
    aku bukak blog baru.. :P

    http://sophea87.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. punye la lame...ni keje ko ye!!!ppt la ritu aku try buka xboleh!!

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger