Pages - Menu

Ujian Itu Satu Anugerah

Assalammualaikum....

Alhamdulillah...telah tiba di bumi Mersing tercinta walupun masih dalam perjalanan untuk sampai ke destinasi sebenar...Alhamdulillah. .Segalanya selamat...Dimurah kan rezeki untuk harini walaupun pada mulanya sebak di dada setelah keluar dari bilik interview..

Kali ketiga di interview dengan jawatan yang sama, dibilik interview yang berbeza tetapi tempat yang sama..mengajar saya erti redha dan menerima. Interview kali ketiga ini adalah interview yang paling tidak memuaskan hati bila perfomance semasa interview agak mengecewakan saya.

Ya...sememang kekhilafan diri sendiri sehinggakan air mata ni mengalir tatkala kaki melangkah jekuar dari bilik interview. Redha....Itu yang saya perlu kini..Walaupun kerjaya ini adalah kerjaya impian setelah sekian lama, namun aturan Allah itu Maha Hebat...

Dihadirkan kepada saya ujian saat Ramadhan  Al - Mubarak untuk menguji sejauh mana kesabaran dan keredhaan saya terhadap semua ujian yang diberikan kepada saya...

Semoga anugerah yang diberikan ini lebih menguatkan saya

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger