Pages - Menu

Rezeki Ramadhan~~~

Assalammualaikum...


Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Syukur kepada Allah yang Maha Esa dan Maha Berkuasa..terima kasih Ya Allah...Syukur Alhamdulillah..

Hari ni dah masuk hari ke 9 kita berpuasa, hari ke 9 kita berada di bulan yang mulia dan bulan yang penuh barakah. Bulan yang penuh dengan pengampunan dan bulan yang mustajab untuk berdoa memohon segala yang diinginkan.

Dugaan dan ujian Ramadhan yang saya lalui di bulan mulia ni mungkin tidak sehebat mana, namun bagi saya insan yang kerdil ni, dugaan dan ujian itu sangat membuatkan saya terkedu...Hanya Allah yang tahu perasaan saya dikala itu.

Namun hari ni...Allah telah memberi rezeki yang tak terduga kepada saya. Walaupun ianya bukanlah keputusan yang sebenar - benar namun saya bersyukur dengan rezeki ini. Cik kecik dan Cik Liya katakan rezeki orang nak kahwin,,Namun bagi saya ianya rezeki yang tak terduga.

Pagi tadi tergerak hati saya untuk memeriksa Laman Web SPA setelah sekian lama saya tak ambil peduli..Merajuk mungkin..hehehe..Dan alhamdulillah...Saya telah dipanggil untuk ditemuduga pada 30hb nanti. Temuduga kali ke 4 sejak saya grad. Walaupun tak pernah sekali pun berjaya, namun saya percaya ada hikmahnya.

Kadang - kala rasa berputus asa tu sangat kuat bila kita terlalu mengharap tetapi pengakhirnya kita terpaksa menerima rasa kecewa. Namun, tak salah mencuba kan? Allah lebih mengetahui. Allah tak beri apa yang kita mahu, tetapi Allah akan beri apa yang kita perlukan.

Readers!!!!Doakan saya ya!!Mudah-mudahan ada rezeki saya kali ni...Amin...Amin...Amin
3 comments:
  1. try cek jugak..tapi...

    "maaf! maklumat anda tiada dalam urusan ini."

    sob.sob.

    ReplyDelete
  2. its ok sophea..mungkin bukan tahun ni tahun depan kan?Yang penting sentiasa bersangka baik dengan Allah dan tak putus - putus berdoa ya!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger