Pages - Menu

Hari Mem'busy'kan diri..

Assalammualaikum.....

Selamat malam semua!!!! Ok saya tahu memang dah tersangat la lewat tapi saya masih setia menjadi penunggu malam..

Now saya, my penyelia dan rakan - rakan seangkatan dengan kami berada di Nouvelle Hotel,  Kulai. Disebabkan esok ada annual event opis yang memang akan dilaksanakan, saya sela ku wakil bahagian hek telah mendapat mandat untuk menjadi photographer x bertauliah...Takpe coz I love my job to the max even my job ni selalu buat saya pening kepala dan sakit kepala hokey..heee

Pagi tadi baru je habis meeting then sambung pulak dengan miting utk 5 year planner untuk bahagian. Memang sangat - sangat tak sempat nak buat. Tetiba jadi blank cm blanket...hehe...sungguh..rasa sakit kepala semakin kerap datang..

Esok lepas abes event kat hotel ni, perlu berkejar pulak ke Kem Gunung Pulai...untuk even perasmian kor tani pulak..This campsite memang dalam senarai tempat - tempat yang saya suka pergi..Walupun keliling dia hutan tp the best is suasana dia sangat nyaman, sejuk je rasa...

Esok akan ada gotong perdana peringkat unit pulak di Kg Semaloi. Selepas dah kena brainwash ng bos n wak, kami wajib hadir setiap events anjuran unit dan opkos jd photog la kami..

23 nanti ada 2 program. Petang sebelum naek bas ke Langkawi ada kursus website rasmi ppk. Then terus bergerak ke Langkawi. ..

Bulan jun mmg bulan yang begitu padat  dengan aktiviti 2 anjuran ppk. Mana dengan preparation my big day lagi..owh..kne kuat ni...now pening jap...hehe...pray for me!!:)

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger