Pages - Menu

Alhamdulillah...Syukur!!!!!!

Assalammualaikum...
Alhamdulillah. ..Alhamdulillah. ..Alhamdulillah. ..Subhanallah...alhamdulillah...Allahuakbar!!! Segala puji bagi Allah...Syukur...
Sungguh!!! 1st time dapat bonus sejak join biz Shaklee ni!Bonus pertama walaupun hanya 2 angka, benar - benar membuatkan saya menitiskan air mata terharu..sungguh!! Saya benar - benar tak sangka bila pagi - pagi tadi tergerak hati nak cek maybank2u sebab dekat fb ramai sangat distributor - distributor Shaklee umumkan payday Shaklee hari ni.
Bila check,  tup2 rm30.59 ni la tertera bonus yang membuatkan rahang ni ternganga bagai nak jatuh!! Ya Allah. ..Syukur...Allah permudahkan segalanya. Tak sia - sia langkah pertama dalam biz ni. Ya saya tahu masih terlalu awal..Tapi in shaa Allah..ia telah membuatkan saya terus kena  tukar gear untuk berikan yang terbaek!!! Allah dah hadir kan peluang dalam biz ni, dah perkenalkan dengan seorang upline yang bukan sahaja mengajar untuk dunia malah untuk akhirat! Itu kekuatan kami!
In shaa Allah...akan semakin kuat berusaha untuk mengubah hidup family, memberikan yang terbaek dan membantu lebih ramai lagi untuk lebih berjaya sihat dan cantik!! Semua yang saya lakukan untuk kecintaan saya..
Jika anda ingin bersama - sama saya dalam usaha untuk mengubah hidup ke arah yang lebih baik dan  menyentuh kehidupan yang lebih orang lain untuk memberi yang terbaik, hubungi saya..Saya akan story mory kat anda dan jangan risau sebab saya akan sentiasa guide anda untuk lebih berjaya dari saya sendiri...Jom kita sama - sama berjaya nenuju puncak!!!
FB: Nur Insyirah
Email : eida_102@yahoo.com
Whatsapp / sms / call : 019 - 7262102
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger