Pages - Menu

Testimoni Hot Seorang Pengguna Tegar Alfalfa..Anda Bila Lagi???

Assalammualaikum...

Selamat Pagi semua!!!Alhamdulillah...Pagi ni baru rasa bernafas dengan betul dan sempurna. Senyuman pun dah tak sesumbing mana. Dada pun dah tak sakit lagi. Alhamdulillah..Dan disebabkan pagi yang sangat - sangat bahagia dan indah ni setelah sekian lama saya tak merasainya (ada nada sedih disitu ya), saya nak berkongsi dengan semua sesuatu yang sangat - sangat  best untuk anda...


Alhamdulillah...Sekarang ni setiap pagi bangun dengan cergas tanpa rasa malas atau rasa sakit - sakit badan! Yang paling best bila pembuangan sangat - sangat lancar dan lebih puas sebab saya ada masalah untuk membuang. Kadang - kadang sampai 2 atau 3 hari baru membuang. Tapi sekarang tidak lagi sebab hari - hari wajib akan membuang dan perut akan rasa kosong dan lebih selesa selepas membuang!Satu kenikmatan yang tak terhingga bila anda mengalami masalah macam saya tau!


Bila dah hari - hari membuang, mestilah badan jadi ringan kan? so, mestilah senang nak bangun pagi dan tak malas - malas lagi.(^_^)..Alhamdulillah...Satu kelegaan disitu..Ingat lagi tak saya pernah post entry yang mana saya telah consume SET SLIMMING SHAKLEE dimana SET ini mengandungi  ALFALFA!!Bila terdapat ALFALFA ni, ia mempunyai pelbagai kelebihan dan kebaikan untk badan kita. Bukan sekadar untuk kurus tau!


Selain daripada mudah untuk membuang, kulit semakin lembut. Gegata yang dulunya datang tanpa kira masa,  tempat dan waktu kini semakin berkurangan! Kalau tidak saya memang akan jadi macam apa je kan tergaru -garu dan sampai tak boleh nak tidur pun..huu~~~kalau menggaru sikit je, mesti satu badan dia merebak tau!Tapi sejak consume Alfalfa ni, alhamdulillah...Semakin berkurangan...

Alfalfa ni mengandungi daun herba yang banyak khasiatnya dan manfaat serta memberi 1001 kebaikkan pada tubuh badan..

Antaranya ???


  • mampu merawat masalah keputihan dengan berkesan
  • sebagai perapat untuk kaum hawa(bertindak seperti kacip fatimah)
  • melancarkan aliran period
  • memontokkan payudara (ni ada buktinya..Nak tau???Sila pm/sms/wassap or email saya ya!;p)
  • membuang angin dalam badan
  • mngurangkan senggugut
  • melawaskan pembuangan air besar dan kecil (ini juga terbukti kepada saya sebagai testi hot from oven!)
  • perut slim dan tidak menggelebeh 
  • merawat masalah resdung dan masalah jerawat yg teruk dan gout :)

Àlfafa ni bertindak sebagai "Detox" badan kita...so kena la cuci buang toxin dan apa - apa  yang tak  elok dulu kan??baru la makan suplement lain lebih cepat nampak perubahannya :D


Anda ingin mencuba dan merasai sendiri keajaiban ALFALFA ni? Tak perlu segan - segan untuk bertanya kepada saya ya!
Kepada anda yang ingin memiliki SET2 yang terdapat di NUR KASIH ni, boleh hubungi saya ya!Masih belum terlambat untuk mencuba dan memperbaiki kualiti hidup kita. Boleh ajukan sebarang pertanyaan dan masalah kepada saya ya!In shaa Allah, saya akan cuba membantu anda untuk menyelesaikannya dan suggestkan produk dan set yang sesuai..

FB : Nur Insyirah

sms / whatsapp : 019-7262102


Email : eida_102@yahoo.com


No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger