Pages - Menu

Testi Set Skincare & Zinc~~~~

Assalammualaikum...

Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah..Senyuman yang melebar di pagi hari dengan testi set skincare dan zinc Shaklee daripafa salah seirang cust saya yang juga merupakan my secondary school friend!

Alhamdulillah...my friend ni ada masalah pimples yang besar - besar dan bernanah..Bila dia pm saya di fb dan bertnyakan tentang set yang sesuai untuk masalah ni, dan saya suggestkan untuk dia consume vit b comp, vit e, esp dan zinc!






Jom kite review her testi fresh from oven dengan penggunaan selama 2 weeks!


Alhamdulillah....Bahagiakan bila dapat membantu orang lain untuk dapatkan skin yang sihat dan cantik????Senyum sampai telinga di pagi - pagi hari...Alhamdulillah...

If berminat boleh email or call,sms, whatsapp saya untuk membuat sebarang pertanyaan or order ya!Konsultasi percuma akan diberikan dengan setiap pembelian dengan saya..

eida_102@yahoo.com

019-7262102
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger