Pages - Menu

Rasa Bersalah Yang Teramat...

Assalammualaikum....

Saya terjaga kembali bila teringatkan kata - kata one of my little princess before tidur semalam...seriously rasa sedih sangat - sangat..Tak terlintas dihati saya untuk buat orang yang saya sayang camtu...Saya rasa saya memang tak sepatutnya berada disini...

Saya dah buat orang yang saya sayang sangat - sangat dunia akhirat menangis sebab saya...Orang yang tiada galang gantinya untuk saya...Maafkanlah diri yang terlalu daif ni...Menghukum bukan pada orangnya...Ya Allah...

Dah sekian lama air mata ni payah sangat untuk keluar...Walau seteruk manapun diuji, air mata ni tetap tegar disitu...Cuba bangkit kembali bila ada rasa duka bertandang...ya! Saya dah menahan terlalu lama air mata ni...

Fikiran sentiasa diasak dengan macam -macam pertanyaan...Semakin dekat semakin banyak tanda tanya dan semakin jauh rasanya..sakit, perit, rasa tak dihargai dah diadun menjadi 1...hati dah mula berbolak balik sama ingin pergi atau kembali.  Air mata ditahan lagi kerana ini..

Bila diri menjadi bahan mereka - mereka yang sibuk mencari kesalahan orang lain, yang hadir adalah rasa kecewa dan rasa jauh hati...Anggapan bahawa semua orang baik rasanya perlu dipertimbangkan dalam situasi ni....Baik hanya di depan namun dibelakangnya...Allah yang lebih mengetahui...namun air mata masih lagi ditahan...Senyuman menutup rasa hati dihadiahkan untuk semua....

Bila kejadian petang semalam, kejadian yang kecil sebegitu telah mengundang air mata yang ditahan setelah sekian lama...3 cerita bersatu dalam air mata yang mengungkap cerita keseluruhannya...menangis dan terus menangis sehingga selesai solat Isyak...tangisan yang turut mengundang tangisan orang yang paling saya sayang dalam hidup saya...

Maafkan k.long

######dugaan bertunangsangat hebatsayatakutnakkawen###

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger