Pages - Menu

Kisah Yang Membuatkan Senyum Sampai Telinga

Assalammualaikum....

Selamat malam dear readers!

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah....Ya Allah...Nak berkongsi kegembiraan dan keriangan yang saya dapat jam 7.15  petang tadi...

Ya Allah...bersyukur sangat - sangat...Doa saya telah diperkenankan Allah..Setelah pelbagai dugaan dan halangan yang dilalui, rupa2nya anugerah ini yang Allah telah takdirkan untuk saya..

Allah lambat memakbulkan doamu bukan kerana Allah tidak menyayangimu, tetapi DIA memakbulkan doamu pada masa dan waktu yang sesuai dengan keadaanmu...

Incik tunang suka membuatkan kejutan untuk saya yang kadang2 buat jantung saya macam nak gugur!! Tak baik tau awak incik tunang!Dan dek kerana kejutan itu juga buat saya tersenyum sampai telinga dan alhamdulillah...sujud syukur tanda syukur dengan kekuasaan Allah yang Maha Esa....

Kini hanya menunggu langkah seterusnya....doakan segalanya dipermudahkan Ya Allah...

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger