Pages - Menu

Perjanjian...~~~

Assalammualaikum...




Hari ni merupakan hari busy di opis sebab kedatangan Pengarah untuk perhimpunan anggota. Dan saya juga dalam proses menyiapkan Pelan Tindakan 5 Tahun untuk Bahagian saya..Alhamdulillah, setelah berbincang dan meminta tunjuk ajar Pengurus Akaun yang bakal nak bertukar ke Kelantan ni..

So, nak update sikit Perjanjian Dua Hati yang dibuat semalam dengan Incik Tunang. Opssss!!!Perjanjian berkenaan apa saya takkan reveal la kan? Just nak share kat blog kesayangan ni dan mohon doa kalian readers agar saya mampu menunaikan Perjanjian yang dibuat malam tadi.

So, my lovely blog ni akan menjadi Peti Simpanan untuk Perjanjian Dua HAti ni bermula dari hari ni dan selamanya...

Insya-Allah...Saya akan berusaha sedaya dan sekuat mungkin...Thanx to Incik Tunang...Insya-Allah..Awak takkan kecewa dengan perjanjian yang awak buat ni..


bak kata Kak CPM Honey Nurhaliza




Kejayaan hanya untuk mereka yang mampu melihat 

semua ujian sebagai satu PELUANG.

Kegagalan adalah untuk mereka yang sibuk 

menjadikan ujian sebagai ALASAN.



                                    

Jadi perlu berusaha dari sekarang dan sentiasa ISTIQAMAH!!(^_^)


No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger