Pages - Menu

FELINNA INCHLOSS LOTION

Assalammualaikum...


Salam Jumaat penuh barakah untuk semua readers!!!hee~~As usual hari Jumaat adalah hari meng'update' blog kesayangan ni..So, nak bagi sedikit cerita la daripada pengalaman diri sendiri tentang kesihatan ni..

Sahabat - sahabat rapat saya tentunya kenal dengan saya yang sangat2 la chubby ni..Sampaikan kadang - kadang confident level pun leh merudum bila ada yang mempersoalkan berat badan sekarang ni. Lebih -lebih lagi Incik Tunang yang memang kurang gemar bila saya gemuk..huu~~~tsk..tsk..(~_~)

Actually memang tak salahkan Incik tunang sebab dia lebih kenal saya..Segala benda yang saya mengadu pada Incik Tunang, memang dia akan ingat dan advice yang dia bagi memang terbaek la walaupun kadang - kadang sentap!Biasa la tu kan?Manja terlebih bila dengan Incik tunang..Tak boleh ditegur langsung!Sori ye Incik Tunang..

Bersyukur sangat dengan apa yang ada sekarang ni..Cuma perlu diperbaiki diatas usaha sendiri sebab masalah kegemukan ini juga melibatkan kesihatan. Nak kurus bukan sebab nak cantik je tau!Tapi ia lebih untuk memastikan hormon tubuh badan saya lebih stabil bila saya kurus. Sebab bila kegemukan ini terjadi pada saya, maka datanglah macam - macam masalah wanita pada saya..huu~~~

Bila Incik tunang dah mula bersuara masa hari bertunang tu, mak dah mula buka mulut suruh saya berdiet, dan saya pun mulalah sakit kepala macam mana nak kuruskan badan ni...

Alhamdulillah..Saya bertemu dengan satu prodk ni yang dibeli dengan sahabat saya semasa belajar di SMKA dulu..Saya ni jenis yang cerewet nak pakai barang yang bukan - bukan sebab takut efek dimasa akan datang..Tapi bila baca ramuan dan dapatkan kepastian daripada Yani, akhirnya saya pun mencuba.

Ini dia Produk yang berjaya menawan hati ni...

FELINNA INCHLOSS LOTION



Kelebihan - kelebihan Felinna Inchloss ni :

1)Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.

   (yang ni memang terbukti!sangat-sangat wangi bau dia)

2) Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda(pastikan ukur sebelum guna   

    ya)

3)Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau 

    gastrik.. 

4)Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus 
   sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon beli cuba..pasti puas hati!


5) Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30 juzuk Al-Quran di 
     Maahad Tahfiz Bukit Mertajam Penang

Jadi kepada yg belum mencuba inchloss anda boleh try now..jika anda sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh apply utk percepatkan proses pembakaran lemak!

Inchloss sangat selamat dan berkesan!

Hanya sapu pada tempat tempat yang penuh lemak yg ingin dilenyapkan!

6) Berdaftar dgn KKM. Badan semua yg berlemak akan semakin kecut and kulit makin 
     cantik sebab Inchloss ni sejuk malah lembut,

7) Wangi and untuk kulit lebih cantik & mulus - All in one!

Ramai Yang Tanye Psl Ingredients Dalam Inchloss Ni kan...Yang Psti Inchloss ni Yg Terbaik...Kalau Bahaya xkanla Dapat Kelulusan KKM kan..sape yg nak Check taip nie ya NOT120101613K...Felina Inchloss Nie Jugak Lulus JAKIM siap kat botol tu ader logo halal lagi tu...Yang Paling Penting Produk Malaysia...:)

The ingredients contains of aloe vera extract, sodium edta, Triethanolamine, Acrylate, Iris Florantina Extract, Glycerine, Capsaicin, Fragrance, Methylparaben, Ethylparaben, N-butylparaben, Propyparaben, Isobutylparaben, R.O Water


Sumber 


Dah sebulan lebih saya pakai Felinna Inchloss ni dan dah masuk botol kedua dah pun..Alhamdulillah..Ada perubahan dari segi kurang inci terutama bahagian perut sebab kebiasaannya ia memang menjadi masalah bagi kaum perempuan kan?

Untuk berat badan turun atau tak tu, saya memang tak lagi bertemu dengan En Penimbang sebab saya dah jadi fobia dengan En Penimbang sejak berat badan saya naik mendadak dan mencanak - canak ni..huu~~So, saya akan tunggu akhir bulan ni untuk timbang berat badan saya..

Founder Felinna Inchloss ni juga menggunakan lotion ni dan terbukti berkesan pada beliau bila beliau dah memperolehi bentuk badan asal dan beliau juga sangat3 cantik dan gorgeous ok!

Ni la dia Founder yang dimaksudkan PN FELINNA NADEA ED FATTAH



Beliau hilang 5kg dalam masa sebulan!!

Kepada sahabat yang nak mencuba tu, sangat - sangat disokong untuk mencuba sebab banyak kebaikan dia. 


****Dalam proses menurunkan berat badan sebelum Mac 2013..Mampukah?Incik Tunang, saya tetap ingat janji saya ok dan saya harap awak pun ingat janji awak!hee~~
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger