Pages - Menu

Mission #1 Completed!!!

Assalammualaikum...

Semalam misi mencari cincin merisik dan cincin tunang dijalankan..Bertemankan mak tersayang, dan adik - adik tersayang Amer merangkap pemandu dan Nadia selaku tukang komplen tak bertauliah, kami menjelajah kedai emas di sekitar Mersing...

Saya dah siap-siap ambik cuti setengah hari sebab memang takde masa langsung nak setle kan sume tu..Hantaran pun belum disentuh lagi..Pewwhh...Agak berserabut dan stress seketika..Ni baru nak bertunang dah kalut semacam je kan?But Thanx a lot to my lovely mom sebab mak la yang bagi idea nak buat  itu ini..Setlekan itu ini...Love u much Mak~~~

Masuk kedai pertama je saya dah memilih hampir 2 jam. Mak dah mula penat melayan kerenah saya yang nyata sangat -sangat cerewet!Sorry mak..hee~~Then, bergerak ke kedai kedua yang mana mak dah tak larat melayan kerenah saya..Tapi akhirnya kat situ jugak la saya dapat cari cincin yang menambat hati dan jiwa raga saya..hehe..(Sorry,ayat memang hiperbola terlebih ye;p).Alhamdulillah...Segala berkenaan cincin settle hari tu juga..(^_^)Memang sengih melebar..

Sekarang ni yang masih memeningkan kepala perihal baju tunang pulak.Masa hanya ada 2 minggu sahaja lagi untuk siapkan segala benda...

Ya Allah...Permudahkanlah segalanya...Amin

***Nervous!!!
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger