Pages - Menu

THEY'RE MY PRECIOUS (^_^)

Assalammualaikum...

Hye semua..Malam ni rumah saya gamat dengan sepupu sepapat yang datang konon-kononnye nak siapkan kerja sekolah..Tapi biase la kan?Alasan budak-budak. Kalau x, takde maknanya mak mereka nak lepas mereka keluar berjalan-jalan waktu malam macam ni..

Walaupun Hari Raya dah lama berakhir (baru 2 bulan je kot), tak kire, saya tetap nak upload jugak gambar2 masa raya hari tu sebab ade 2, 3 gambar yang telah di edit oleh adik saya yang saya rasa comel sangat!!

Cerita di petang sehari sebelum raya..Dek kerana termakan pujuk rayu kak long mereka y bising2 suruh cari daun ketupat, maka terhasillah aksi-aksi ni..(adik2 dibawah umur sila jgn tiru aksi ni ye!)


Y kat bawah ni jadi tukang tarik daun kelapa..Lagak ala2 penyelamat la kononnye..kehkeh


Akhirnya, misi berjaya!!!YEAY!!!mekaseh dear sebab tolong kak long...wink3!!!


KAMI di pagi raya tahun ni...THEY'RE MY PRECIOUS!!LOVE THEM ALL SO MUCH!!!

Raya tahun x sama macam raya tahun yang lepas sebab kali ni kami menziarahi kubur arwah datuk kami selepas Solat Raya..Dek kerana adik-adik bujang saya lambat bangun..

Sebak setiap kali menziarahi kubur arwah Bah..Nasihatnya sentiasa terngiang-ngiang ditelinga saya..

"Belajar rajin2 along..Nanti senang dapat kerja yang bagus2.Boleh tolong mak dengan adik2..Bah xnak duit along.Bah cuma nak cucu Bah senang.Bah sayang cucu-cucu Bah".

Dan air mata saya mengalir lagi entah buat ke berapa kalinya...Sungguh!Saya sangat merindui arwah dan saya tahu...Adik-adik saya juga begitu...
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger