Pages - Menu

TAK SABAR!!!

Assalammualaikum...

Baru sempat nak update tengah hari ni..semalam bawak my family keluar pegi makan-makan. Balik rumah sambung lak tengok movie sama-sama...

Tengah hari tadi my 3rd princess baru sampai dari Penang.. ni tengah duk terbongkang tidur kepenatan..hehehe..rindu terubat bila tengok dan dengar suara budak yang selalu buat rumah ni bising!hehehe;p

Sekarang ni tengah sabar menanti my besties datang amek sebab nak pegi survey mak andam + pelamin untuk majlis tunang dia..dan malam ni saya akan bertandang ke rumah dia untuk tolong siapkan barang-barang hantaran (tolong tengok je...hehe)..

Orang lain yang nak bertunang saya pulak yang excited lebih2!hehehe..Tadi makcik -makcik saya sibuk bertanya nak ke mana sebab dh bersiap sakan...Bila saya bagitau nak pegi tempah mak andam untuk kawan saya ni bertunang terus dieorg cakap cmni...

"Asyik dok tolong orang je, awak punya bila lagi?"

hahaha...saya gelak je la...Sabar ye makcik-makcik saya...Doakan saya ye..

Dah dua orang best friend saya telah dan akan menamatkan zaman bujang..Sangat-sangat bahagia bila tengok mereka..Dan sebab tu juga saya rasa senang bila dapat tolong mereka buat persiapan..=D
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger