Pages - Menu

LANGKAWI - JULAI 2011


Assalammualaikum...

Tetibe rasa macam nak upload gambar-gambar masa saya jadi pengiring lawatan opis ke Langkawi Kedah pada Julai 2011 yang lepas.

Memang best sangat-sangat!!Biase la kan bawak semua dikalangan veteran, macam-macam ragam ada..paling best bile kaum-kaum ibu bershopping sakan sampai penuh satu bas..hahaha

Kenangan paling menarik sebab 1st time saya bawak orang, bukan saya yang menjadi peserta..Rasanya ni kali kedua saya ke sana..Dan yang paling penting I lOVE KEDAH so much walaupun saya bukannya asal orang sana, atau ada saudara mara disana tapi saya cukup cukup suka dengan sawah padi nye!!CANTIK!!!

Kami ke sana dengan 2 buah bas walaupun pada peringkat awal bas yang dijadualkan membawa kami sampai tak tepat pada masanya kerana berlaku kesesakan lalu lintas akibat kemalangan..

Cuma agak terkilan sebab saya x berpeluang naik Kabel Car.Saya memang teringin sangat nak naik.Tapi nampaknya bukan rezeki saya kali ni..Tapi saya tetap menyimpan harapan nak bercuti ke sana lg dan kali ni saya nak angkut family saya lak..

biar gambar2 ni berbicara pulak ye...


Tempat yang paling best dan yang saya paling suka!!

Kami di Makam Mahsuri


Batu berbentuk dua ekor penyu

Layan makcik-makcik and pakcik-pakcik bergmabr sakan dalam Rumah Mahsuri


Pulau Kasut (ye kot!hehe)


Gambar muka baby..comel sangat!


mak cik - mak cik and Pak cik -pakcik yang sporting

Love this pic sebab kejayaan ambik gambar yang cantik guna DSLR


Meriah kan mereka??;p


Tempat kami bermandi hujan




Mereka yang sporting


Mendengar penerangan dalam kelaparan..hahaha


kat Kilang Minyak Gamat - cap merah tu Pengerusi kami, Tok Hamid


Fatin : lamanye orang tu membebel

semua gambar-gambar tak di susun mengikut kronologi ye..hehehe...overall memang best sangat la..cuma gambar shopping x sempat nak ambik sebab saya pun dok sibuk shopping...tp window shopping je la..hee~~

No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger