Pages - Menu

KEJADIAN SELEPAS SEMINGGU....

Assalammualaikum w.b.t..

Hye All...Hari ni kerajinan mengupdate blog semakin ketara..ni la habit yang x dapat dibuang sebab bila dah start nak berblogging macam2 cite la yang akan keluar..Tapi bila Vitamin 'M' datang memang sampai bersawang la blog ni..hehehe..

Mesti semua pelik kan?terutama My Best2 fren yang selalu singgah kat blog sebab akhir2 ni saya asyik berceloteh sal PB je..Sbbnye saya sangat2 dan teramat2 la suka hati dan berpuas hati sebab WISHLIST yang dh lama saya aim dpt saya capai dan tentunya saya nak berkongsi dengan semua perkara - perkara yang membawa kebaikan bersama..SHARING IS CARING rite???hee~~~

PENGALAMAN SETELAH SEMINGGU MENGGUNAKAN PREMIUM BEAUTIFUL..

1) Sakit pinggang dan sakit belakang saya dah semakin recover. Saya ada masalah bila duduk terlalu lama. Bila time tu mmg sakit belakang dan sakit pinggang teruk sgt.Siap nangis depan mak mintak tlg urutkan sebab xtahan..

Yang paling best, hari Selasa dan Rabu yang lepas saya ke JB atas urusan kerja. Bayangkan la duduk dalam kereta utk tempoh yang lama dengan Frontier yang bergerak ala-ala lumba kuda tu mmg patah pinggang dibuatnye.Tapi bila guna PB ni,tak rasa sakit pun pinggang..hehe..sgt seronok ok!;p

2) Saya dah kurang rasa letih dan lebih bersemangat!Saya cepat penat bila buat kerja or dalam perjalanan yang jauh..Tapi sangat2 la menakjubkan saya boleh lagi tgk tv and tido lambat padahal saya sampai hotel dalam pukul 11 malam cmtu..biasanya saya dah masuk tido pkol 10 mlm..x rasa letih pun..=D

3) Xboleh makan banyak..My fren semua tahu I LOVE FOOD SO MUCH!terutamanya nasi n saya x boleh tenang kalau seharian saya x makan nasi..hee~~Masa ke JB saya xdapat dengan banyak even lauk pauk bukan main sedap lagi..bayangkan la..IKAN SIAKAP MASAK 3 RASA, TELUR DADAR, TELUR BUNGKUS, TOMYAM SEAFOOD, UDANG GORENG BUTTER, PUYUH GORENG KUNYIT(tp yang ni saya memang xleh makan), KAILAN IKAN MASIN..tahan ke nafsu tgk makanan terhidang camtu??sungguh menyelerakan..

The best part saya cuma boleh makan sikit je sebab bila nak masuk makanan lagi dah rasa macam nak muntah..ok la tu kan..sesuaila ut saya yang x pernah boleh berdiet dengan jayanya even dah kena sound banyak kali..hehe

Pengalaman saya selama seminggu dengan PB ni..pasni saya akan update lg perkembangan seterusnya..tgu ye..

**********psssttt..I'M FALL IN LOVE**********
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger