Pages - Menu

CERITA PAGI JUMAAT~~

Assalammualaikum...

Selamat pagi semua! hari ni konon-kononnye saya bercuti..Cuti pun dah approve dah..tinggalnye x yah datang pejabat je lagi..

Tup-tup perancangan nak berjalan-jalan pada hari minggu tidak kesampaian.huhu..ni maknanye nak suruh saya berjimat ok!kalau dah buat statement macam tu for sure la destinasi utamanya adalah tempat shopping!

Dah lama betul x shopping2, makan2 dan macam-macam lagi la yang saya selalu buat masa zaman belajar dulu-dulu.Bila masuk je alam bekerja, semua tu berubah...Kadang-kadang masa untuk memanjakan diri sendiri pun xde..hehe(macam la busy sangat kn?;p)

MAsuk je opis pagi-pagi ni, Kak Normah cakap

"Aik!kata nak cuti?"

"Cuti dibeku kan la kak.Plannning cancel!"

"haa.....Kalau macam tu boleh la buat meeting petang ni ek?"

Lagi sekali meeting rushing macam semalam..

"Akak!!!Ok boleh je"

Dan saya pun berterbangan sekali lagi hari ni...Keluarkan surat dan photostat buku meeting!dan.....Hari ni mesin Photostat sangat-sangat baik dengan saya sebab dia tak buat perangai pun hari ni...Saya sayang dia...hihi...Nak bagi nama la...apa ek nama best?(dh start merepek la ni)

Hari ni rasanya semua keje dalam keadaan rushing tapi saya rasa tenang...Lapang je dada ni..x dapat pegi jalan - jalan pun xpe sebab saya yakin ada perancangan yang lebih telah diaturkan untuk saya..hee~~~
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger