Pages - Menu

~Cerita Kawan Lama~

Assalammualaikum...

Malam ni rasa sunyi sikit sebab my lovely mother x de kat rumah..Zaman sekarang ni kaum-kaum ibu lebih advance daripada anak-anak mereka.Keluar hang out dengan kawan-kawan waktu malam tu..Haih!

Adik saya yang bongsu pulak dah tidur kepenatan sebab petang tadi duk berlari-lari dengan member-member dia..Dah maghrib baru semua berpisah nak balik rumah masing-masing. tu pun sebab kaum-kaum ibu siap datang jemput lagi(dengan muka yang ala-ala singa gitu).

Dalam situasi sedih + kecewa ni sebenarnya sebab perancangan untuk hujung minggu ni x berjalan dengan lancar. Tapi xpe..Ada hikmah disebaliknya..=D

Tengah hari tadi saya dapat sms daripada kawan masa sekolah rendah dulu. Mula -mula memang saya x kenal pun sebab no phone dia xde dalam contact list saya.Then, dia perkenalkan diri. Rupa-rupanya Shikin..

Cot cet dia tanya sal Premium Beautiful kat saya sebab dia ada baca Blog saya tentang Premium Beautiful ni..Wah! Terkejut saya sebab ada jugak rakan - rakan lama yang baca blog saya. Agak bangga la seketika sebab selama ni saya x pernah sangka ada kawan-kawan lama yang tahu tentang blog ni....hee;p

Dan yang paling best yang membuatkan hati saya berbunga - bunga petang tadi sebab.................

harapan saya berkongsi kebaikan tentang Premium Beautiful ni untuk kebaikan semua wanita hampir tercapai.

Rasa berkobar-kobar sangat nak berkongsi sebab kita adalah tulang belakang keluarga. tak kira la yang masih bujang,yang telah berkahwin,ibu,yang berkerjaya atau sebagai suri rumah, semua memerlukan tubuh badan yang sihat dan cergas sepanjang masa untuk memastikan setiap tanggungjawab kita dapat dilakukan dengan sempurna..

Salah satu ciri Keluarga yang bahagia tu kan lahirnya dari wanita yang sihat dan cergas! Kita mesti nak sentiasa nampak sihat,cerdas,cantik, anggun dan bergaya kan? so, tak salah kalau kita jadikan Premium Beautiful salah satu usaha dan dapatkan semua tu sebab....

SEJAK SAYA PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL NI MASALAH WAJAH KUSAM DAN KELETIHAN TAK TERUK MACAM DULU!!!!YIIPEEE!!

Seronok bila kita dapat berkongsi sesuatu yang dapat memberikan kebaikan kepada semua..
Seorang sahabat saya pernah bagi ayat ni kat saya

"Bila kita permudahkan urusan orang lain, Insya-Allah, ALLAH akan permudahkan segala urusan kita"
2 comments:
  1. sbb ni jugak kite msg awk tau... bukan kite nk bgtau apa2... klu free nati terangkn kt kita plak yer...

    ReplyDelete
  2. hehehe...bleh je..anytime...=P
    sharing is caring rite?pape text me k!=D

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger