Pages - Menu

BERTUNGKUS LUMUS~~~


Assalammualaikum semua...

Pagi Isnin yang cerah tapi sunyi sikit kat rumah sebab hanya saya dan mak je yang bangun..adik-adik masih lagi di alam mimpi sebab sekarang kan musim cuti sekolah..saya jeles ok!huu~~

Sabtu dan Ahad lepas saya berkampung di rumah my besti

es Emy sebab nak siapkan hantaran untuk majlis pertunangan dia..

Emy pick up saya dalam pukul 12 t/hari then kami terus g survey mak andam dan pelamin. 2 buah butik kami pergi, Emy and her mom berkenan kat satu butik ni...Liza Andaman..Harga untuk mini pelamin + solek sangat2 la murah..berbaloi sangat..cuma saya nak kena tengok make up dia je nanti sebab walaupun saya x pandai sangat dalam bab ber'make up' ni tapi pada pandangan saya la Kak Liza kena improve lagi..pepandai je kan?dengar dek Kak Liza dapat libas free kang..hehe


Tapi yang best Kak Liza boleh jahitkan baju untuk nikah, majlis resepsi, sanding or majlis bertandang..Semua dia design sendiri..cantik sangat!!dan.....pelamin dia cantik sgt3!!!English style!!1Mmg up to date la..Emy lak xnak pelamin pulak...Nak duduk atas lantai.cuma nak tirai je..Adeh!budak ni memang la..Berkali-kali dia ulang..

" ko kena teman aku tau nanti masa kat atas pelamin. Kalau x aku xnak duduk atas pelamin.Xyah ambik pelamin pun xpe"

Adeh!Ada nada ugutan disitu...

"Awak nasihatkan dia. Makcik memang x boleh nak cakap pape dah ngn kak long ni"
Emy2!!!Dia punya nervous tu buat aku gelak je sepanjang masa dok berunding tu.hehehe

"ye la..Aku ikot ko sama!"Tapi dalam hati...Boleh ke?huu~~

Dah settle sal pelamin ngn mak andam kami makan tengah hari sebelum balik ke rumah Emy..

malamnya bermula aksi dan pelbagai aksi yang xsanggup dilihat...hehe..Saya ingatkan saya hanya membantu tambah itu ini je kat hantaran, tapi .....rupa-rupanya saya yang kena buat hantaran tu!Mak!!Kak Long xpandai!!uuwaa..Menyesal x belajar betul2 ngan mak..Nak xnak saya buat jugak la sedaya upaya saya dan hasilnya......................


JENG


JENG


JENG


Keseluruhan hantaran yang bertungkus lumus disediakan oleh kami..
( kain pelikat & Towel tu hasil gubahan saya..Kain songket handmade from Emy..hee~~)


Tetap nak tunjuk gak...Tunjuk kat mak semalam gambar ni..Mak cakap ok la tu walaupun kalau mak tengok real macam x pas je check up SIRIM(mak punya la..)haha..BERJAYA!!


Hasil tangan budak y bakal jadi tunangan org, her besties wif her two cute sisters





Keadaan haru biru ruang tamu rumah Emy semasa proses
penggubahan dijalankan...

Dan....kerja keras kami berakhir pada jam 3 pagi...masa tu hanya saya dan Emy sahaja yang masih berkerja keras..But,really enjoy dat moment bcoz bukan senang nak berkumpul ngan my besties macam tu...Bila dia dah kawin lagi la susah kan??huhu

Masuk bilik bukan tido pun..Dok bercot cet cot cet..dan kami sendiri pun x sedar bila kami tertido...hehehe..

but really enjoy last weekend!!
2 comments:
  1. bila majlis nye ida? emy xbgtau aku pong!! marah ni..hahaha.. tp kalau lagi byk bunga kat dulang hantaran tu mesti lg meriah.. :)

    ReplyDelete
  2. hari raya haji nnt fi...die xjempot lg kot...ak tgk die dah kusut bagai dh tu..hehe..
    maceh fi...nnt ak gtau die..hee~~~

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger