Pages - Menu

~~MoOd:: SeDih TaNpA sEbAb y PAsTi..~~

Assalammualaikum w.b.t...

dh lme sgt rsenye blog ni bersawang..mcm tuannya dh hilang dari dunia je kn?

pagi Jumaat yang tenang rupanya meninggalkan rasa sebak di dada..sakit sgt sehingga rasanya air mata ni nak menitis je keluar..

Ya Allah...dugaan yang paling besar utk saya di bulan Ramadhan kali ini..sungguh..saya ingin mengadu..saya ingin menangis melepaskan sesak didada ni..tak sanggup rasanya nk tanggung semua ni bersendiri..tp sya x mampu utk bersuara..

kdg2 terasa saya tak layak pun utk bahagia sbb saya xpenah rasa ap itu erti bahagia sebenarnya..atau saya sdri buta dgn kebahagiaan yang ada di depan mata???terasa saya nak lari sejauh yang boleh..dan itu tanda org pengecut..dan ya..saya tak mampu nak lalui semua tu..

perkara yang menghantui saya 3 hari lepas seolah2 telah memusnahkan hidup saya sepenuhnya..saya xmampu utk melihat jalan yang betul..saya hanya menyalahkan diri dan takut kehilangan insan -insan paling penting dlm hidup saya walaupun saya menyedari saya akan melaluinya juga satu ketika nnt..

tegarkah hati saya melalui semua ni? mampukah saya membina benteng utk menahan segala yang mendatang nnt???termenung sendiri bila mengenangkan semua yang terjadi..saya hanya berharap ada sinar utk saya di bulan Ramadhan yang mulia ni..diberikan petunjuk yang terbaik buat saya..

dan...buat dia..saya rindukan awak yang dulu..=(
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger