Pages - Menu

Tentang Handphone !!!

uwaaa...mmg menyedihkan betul..=( handphone kesayangan saya, yang pertama kali saya beli dgn duit sdr rosak akhirnya..

dh 2 thn dia sts ade ngn saya walaupun bermula thn lpas saya terpaksa menggunakan loudspeaker klu ade call in dan nk call out..tp die still leh gne gak kn walaupun kdg2 sye ngamuk bile msg, keypad no 5 xleh tekan..sob3..dan 2 hari lpas die lgsg xleh nk on..(menangis gak ari tu..xmalu btol)

nsb baik la adik saya ade tinggalkan hanphone lme die..jd handphone ni la peneman saye skang..huhu

nak handphone baru!!!ade sesape nk support x??



cmni la handphone saya y rsak tu..huhu



saya nk sgt handphone ni!!!



tp rsenye akn beli y ni dulu kot...ok la kn


bile leh beli ni???
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger