Pages - Menu

CERITERA HARI MINGGU..

Assalammualaikum...

macam2 cerita mgu lpas y sye xsmpt nk berkongsi bersama2...ade cite gembira..dan ade cite y agak sedih sdikit..huu..

Jumaat, 7 Januari 2011..
saya check kptsan temuduga spa bln lpas..dan keputusan..saya hanya mendapat status calon simpanan dan berkuatkuasa slama setahun..mula2 sdh jgk la..tp saya cpt2 tersedar..bkn snang nk dpt status ni kn?Alhamdulillah..bkn rezeki saya lagi..Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2Nya..

adik lelaki saya, y jadi tulang belakang keluarga saya selama ni akan berpindah tinggal bersama2 bosnya..sdh mmg sdh..malah sdih sgt sbb saya manja dgn dia..dan nk menyatakn saya sdh saya malu, nak menghalang pun saya xde sbb y munasabah..
semalam die ajak adik saya y bongsu cuci moto dlam hujan (ni mmg fevret dieorg sbb mase ni mak xkn marah klu mandi ujan..hehe..comel sgt!)adik saya y bongsu ni mmg tersgt2 la manja dgn die..xtau la cmne ble die xde nnt..saya dan mak memrhati dari dlm umah..
ade air jernih mengalir dikelopak mata ni tp smpat sya sembunyikan bile mak berpaling..huhu...sdh dan sayu je tgk dieorg mase tu..serious mmg sgt2 sayu...=(

ok stop sal cite sdh..skang cite y hepi lak..wink3!!

mgu lpas saya dapat berita yang paling menggembirakan bila ada sahabt saya yang paling baik akan menamatkan zaman bujangnya..amin..tersa senyum saya smpai ke pipi bila saya dpt msg dr die..Ya Allah..permudahkan segala urusannya..cite ni kne stop kt cni dulu..ble dh scr officialnye die mengkonfemkan tarikh tu saya akn bercerita lbh mendalam,melebar dan sgla mcm me.. lg la ye..hee~~

dan mgu lpas juga saya secara tibe2 dpat apa y saya cari selama ni..jwapan y telah ditnya oleh seseorg 2 thn lpas tp saya xdpt bagi apa2 jawapn y btol2 lahir dari hati saya..

"sayang itu xperlukan sbb..tapi ia semakin kuat dengan pengorbanan y awk lakukan untuk saya.."wee~~

dan jwpn ni juga la y menyelamatkan sahabat baik saya..hehehe
hepi sgt2!!saya doakan mereka yang sdg berkira2 nk akhiri zamn bujang dipermudahkan sgl urusan..Amin..(^_^)

**seronok sgt2 bile ade kwn2 y nk kawen..lbh2 lg best fren sdr..hehehe
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger