Pages - Menu

AWAK DAH KAWIN???

Assalammualaikum..

cerita semalam y buat saya jadi cuak..huhu

tgh saya syok2 wt keje..
tetibe ade sorg mamat msuk..tnya la sal mcm2..last skali die tnye...

"awak dah kawin?"

"nk berkenalan ngn awk bleh?"


gulp!!saya telan air liur..soklan apekah ini?saya dh nk nangis dh..ntah dari mana dtg serbu tup2 tnye cmtu..mak!!nk balik..

"saya nak kawin..jadi tgh cari calon..biar la saya trus trang, senangkan camtu..sbb tu saya nk berkenalan ngn awak.."haih!!

"er..xpe la...saya dh nk tunang dah..

xtau dr mane dtg idea ni..main taram je..huhu

"ha???dh nak tunang?bile?

"akhir tahun ni"


ntah wujud ntah tdak..nk selamtkn diri punye psal..kire ok la kn..

"owh..ye ke? xpe la..terima kasih"...

dan die terus blah cmtu je..tp syukur saya selamat..serious mmg cuak gile.dh la sengsorang kt opis ni..pada y budiman diluar sana, nk gentlemn pun biar kne dgn cara k..
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger