Pages - Menu

~CeLaRu..KeLiRU..???~

Siyes otak ni dh cm xleh berfungsi dah..xtau nk rase ape..tp y penting hati ni rase cm ade benda y x kne je..cm ade sesuatu je nak jadi..tapi xtau ape..

2,3 ari ni emo tahap dewa..pantang silap sikit, klu x air mata yang mengalir..ade la sape2 y kne marah..huhu..xsuke! xsuke!=(

saya perlukan ketenangan saya kembali..saya xsuke rase cmni..pnat nk melayan hati ni..kesian kt mereka yang bertahan ngn emosi saya y x menentu ni..uuuwwwaaaa

satu je jwpan y sye nk cari..knp? sebab apa? tapi saya x jumpe jge..sob sob sob..


duhai hati..
jika ingin menangis...
bersuaralah..
jika ingin tertawa..
zahirkanlah..
usah mendera jasad y menampung..
usah dibiar persoalan menggunung..
kerna hanya kau yang mengerti akan isi hati..
1 comment:
  1. nape nih ge ge sygg... miss u la... kite pn mud sedih ni...

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger