Pages - Menu

~BeRiTa SeDiH..SObSoB~



Pagi ni cuaca mendung sgt..mcm nak hujan..rupa2nya hati saya juga akan mendung seperti cuaca hari ni...huhu

masuk ofis, cm biase saya bersihkan ape yang ptt dan pastu check emel sblm memulakan kerja..then dpt emel dari PUBLIC BANK..result interview rupanye..

your interview was unsuccesful..

skli lgi sya tidak berjaya..huhu..mmg rasa sedih..tp xtau nk luahkan cmne..cuma apa y saya pasti saya semakin tabah sekarang..(mungkin kot..)kalau dulu x berjaya je mst air mata ni mencurah2 kuar..berlumba2 lak tu..tapi kali ni saya tenang je menerima..

Alhamdulillah..sebab saya yakin ada hikmah disebaliknya yang saya sendiri pun x tahu apa dia..dn saya xdpat berfikir pun..mungkin ada kaitan dgn diri saya yang perlu diperbaiki lagi(mmg bnyak pun kne buat pmbaharuan ni)

Doakan saya kuat ye..Smg saya akan dapat yang terbaik kerana hanya DIA y lebih mengetahui..(^_^)
1 comment:
  1. be strong my girl... insyaAllah,de rezeki laen... same2 doa ..=)

    ReplyDelete



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger