Pages - Menu

~ AWAK....~~

AWAK...

semalam masa awak menangis saya ada bersama - sama awak
awak pandang saya...
awak mengadu..
awak kata awak sedih..
dia pergi tinggalkan awak..
awak sayang sangat kat dia...

AWAK...

saya jumpa awak tiap - tiap hari..
saya cuba buat awak ketawa...
saya cuba buat awak tersenyum..
tapi saya tak pernah cuba untuk buat awak lupakan dia..
sebab saya tahu hanya dia yang awak mahu...

AWAK...

sepanjang masa saya sentiasa ada dengan awak..
tapi satu hari tu..
saya ada hal yang penting perlu saya selesaikan dulu..
saya tinggalkan awak sekejap je..
hanya beberapa jam..
bila saya jumpa awak..
awak xnak bercakap dengan saya..
awak kata saya tak sayangkan awak...

AWAK...

saya pujuk awak..
saya tahu awak sunyi..
awak perlukan saya...
saya biar awak bercerita lagi..
dengar setiap cerita awak walaupun cerita yang sama saban waktu..

AWAK...

awak tanya saya..
saya sayangkan awak x?
kenapa saya sayang awak..
saya senyum..
tapi awak marah..
awak kata awak nak jawapan..
saya tersenyum lagi..
membiarkan awak dengan ilusi awak..
sebab saya tahu..
jasad awak di sini..
tapi fikiran dan hati awak
pergi mencari dia..

AWAK...

awak dah semakin gembira..
bertambah gembira dari hari ke hari..
mata awk penuh dengan kebahagiaan..
saya dapat lihat..
dan saya gembira sangat...
tapi saya tahu..
ada sesuatu yang berlaku..

AWAK...

saya tanya awak..
awak tersenyum bahagia sekali...
awak kata...
dia dah kembali..
kali ini dia x akan pergi lagi..
saya senyum..
saya tahu awak bahagia..
dan saya bahagia untuk awak juga..

AWAK...

awak melangkah pergi..
tinggalkan saya ditempat yang saya pujuk awak masa awak bersedih..
awak tak berpaling pun walau sekali..
awak lupa nak ucapkan apa yang selalu awak ucap..
saya biarkan awak pergi..
saya tahu awak dah jumpa kebahagiaan yang awak cari..
dan hati saya semakin tenang...
bila awak pergi dengan senyuman yang xlekang di bibir..

AWAK...

saya minta maaf sebab x jawab soalan awak dulu..
saya xsayangkan awak..
tapi saya sayang sangat kat awak..
saya x tahu knp saya sayangkan awak..
yang saya tahu saya sayangkan awak tanpa sebab..
ia hadir dan saya pun tak sedar...

AWAK..

bila awak sedih saya cuma mahu awak gembira..
saya tak sanggup tengok air mata awak gugur..
bila awak gembira...
saya turut gembira walaupun bukan sebab saya..

AWAK...

awak dah bahagia sekarang..
jadi saya dah boleh pergi..
awak jaga diri awak elok - elok tau..
xnk sedih - sedih lagi..
sebab kebahagiaan awak dah ada bersama awak kn?

AWAK...

saya selalu teringatkan awak..
maafkan saya..
tapi saya perlukan masa nak lupakan awak..
terima kasih awak...
sebab pernah bagi saya bahagia walau seketika..

saya pergi dulu ye awak....(^_^)
No comments:
Post a Comment



♥ Copyright © NurKasih | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger